10
یادداشت

خانواده‌ای به وسعت آذربایجان!

  • کد خبر : 8926
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۷:۰۶
خانواده‌ای به وسعت آذربایجان!
اینک نوبت ما مردم ترک‌زبان است تا تبریز و آذربایجان را تنها و تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از وضعیت قرمز خارج کنیم.

تبریزمن – مهدی حافظ‌زاده: محدودیت‌های شدید کرونایی از امروز در بسیاری از استان‌ها از جمله آذربایجان‌شرقی شروع شده است. استان ما با داشتن ۱۵ شهرستان قرمز، متاسفانه از این نظر رتبه اول کشوری است و اوضاع شهر تبریز نیز آنقدر وخیم شده که تعداد فوتی‌های کرونایی آن به بیش از ۴۰ نفر رسیده است.
 
با تمام انتقادهایی که به عملکرد دولت داشته و داریم و عملکرد استاندار آذربایجان‌شرقی را ضعیف می‌دانیم برای نجات جان انسان‌ها باید همتی ویژه کنیم.
 
تبریز و آذربایجان را با همت مردمانش می‌شناسند و ما را مرد روزهای سخت و سرنوشت‌ساز می‌دانند. از اول آذرماه باید آذربایجان را خانواده خود بدانیم و برای نجات جان همه و نه فقط خودمان نیازمند همت و ایثار هستیم.
 
اگر قبول داشته باشیم جنگ کرونا اینک به محلات و خانه های‌مان رسیده، تدبیری دیگر لازم است. تدبیری که ادعای خانواده‌ای به بزرگی آذربایجان را اثبات می‌کند.
 
اگر امروز بر رشادت شیرزنان و دلیرمردان دیارمان در دوره مشروطه و هشت سال دفاع مقدس می‌بالیم قطع یقین آیندگان بر عملکرد امروز ما در مبارزه با ویروس منحوس کرونا قضاوت خواهند کرد.
 
ضمن قدردانی از تمام نیروهای زحمتکشی که مدت‌هاست به جنگ کرونا آمده‌اند بویژه خادمین بی‌ادعا و گمنام شهرداری تبریز و کادر درمان استان، اینک نوبت ما مردم ترک‌زبان است تا تبریز و آذربایجان را تنها و تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از وضعیت قرمز خارج کنیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.