6
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

تردد خودرویی در آذربایجان‌شرقی ۱۷ درصد کاهش یافت

  • کد خبر : 9027
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۶:۱۲
تردد خودرویی در آذربایجان‌شرقی ۱۷ درصد کاهش یافت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد تردد خودرویی در جاده‌های مختلف استان در ۸ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، اورجعلی علیزاده، افزود: در این مدت بیش از ۱۵۶ میلیون و ۴۳۷ هزار تردد خودرویی در جاده‌های مختلف استان توسط ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین ثبت شده است.
 
وی با بیان اینکه از کل تردد ثبت شده ۱۵ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۵ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک است، اظهار داشت: مسیرهای رفت و برگشت تبریز – ایلخچی با بیش از ۲۵ میلیون و ۸۹۵ هزار تردد خودرویی، پرترددترین جاده استان در این مدت است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: مسیرهای تبریز – صوفیان با بیش از ۱۲ میلیون و ۵۴۰ هزار، ایلخچی- آذرشهر با بیش از ۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و بناب – مراغه با بیش از ۳ میلیون و ۵۰۷ هزار تردد در جایگاه های بعدی پرترددترین جاده های استان هستند.
 
علیزاده، با اشاره به اینکه مسیرهای رفت و برگشت میاندوآب – ملکان و تبریز- اهر از دیگر محورهای پرتردد استان این بازه زمانی بود، ادامه داد: در زمان کنونی مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای استان با ۲۴ دوربین نظارت تصویری، ۵۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور فعال، ۷ دستگاه تابلوی پیام متغیر و ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در سطح جاده ها، رصد وضعیت تردد استان را انجام می دهد.
 
وی یادآوری کرد: هم اکنون ۲۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور دیگر نیز در مرحله تست و اضافه شدن بوده و ۲۰ سامانه نیز با پیشرفت بالای ۸۰ درصد در مرحله راه اندازی است.
 
آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.