7
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت تبریز:

تفکر بسیجی عصاره انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 9030
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۷:۰۳
تفکر بسیجی عصاره انقلاب اسلامی است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: بدون شک، سپاه و تفکر بسیجی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حجت الاسلام و المسلمین رحمانی در نشست خبری سپاه ناحیه امامت به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: تفکر بسیجی که باعث پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد، امروز پا را فراتر از مرزها گذاشته و به عنوان یک تفکر جهانی و الگوی مقاومت در جهان تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه یک فرد بسیجی دارای روحیات و اخلاق خاصی است گفت: ایمان، تقوا، ولایت‌مداری، جهاد در راه خدا، جان نثاری، حضور و اقدام به موقع در صحنه‌های مختلف، از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خصایص یک بسیجی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت، در تشریح برنامه های خود در هفته بسیج عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر، دیدار با پیشکسوتان بسیجی، آگاه‌سازی سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی، برپایی طرح مطالبه گری از مسئولین با رعایت موازین قانونی و حیطیه اختیارات خود، تبیین شاخصه‌های بسیج واقعی به مردم، از برنامه‌های فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت است.
وی تبیین گستره ولایت‌مداری برای بسیج، ترویج فرهنگ کمک مؤمنانه بین مردم، تبیین عملکرد ۴۱ ساله انقلاب اسلامی در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت عنوان کرد.
رحمانی، در پایان با بیان اینکه تجمعات و حضور گسترده باعث تشدید شیوع ویروس کرونا می‌شود، افزود: در نظر داریم از ظرفیت فضای مجازی برای گسترش فرهنگ بسیج، بیشتر استفاده شود و امیدواریم که بتوانیم گامی موفق برای فرهنگ و تفکر بسیجی برداریم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.