5
'گزارش

نواقص مسکن مهر ورزقان یکی پس از دیگری رفع می‌شود

  • کد خبر : 9083
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
نواقص مسکن مهر ورزقان یکی پس از دیگری رفع می‌شود
بخش قابل توجهی از مشکلات سایت مسکن مهر ورزقان که موجب رنجش ساکنین شده بود به همت فرمانداری این شهرستان بر طرف شده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مسکن مهر ورزقان که ساخت آن هم‌زمان با مساکن مهر سراسر کشور آغاز شده بود در سال ۹۴ و در شرایطی که نواقص بسیاری داشت تحویل متقاضیان شد؛ مناسب نبودن راه‌دسترسی، عدم اجرای محوطه سازی و حصار کشی، عدم اجرای روشنایی محوطه، عدم آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و… از جمله مشکلاتی بود که ساکنین مسکن مهر ورزقان با آن دست به گریبان بودند.
همین مشکلات موجب شده بود ساکنین مسکن مهر ورزقان چندین بار به صورت دسته جمعی به ادارات و نهادهای مختلف منجمله فرماندار رفته و در صدد رقع مشکلات محل زندگی‌ خود با مسئولین گفت و گو نمایند؛ راه دسترسی سایت مسکن مهر ورزقان پس از پیگیری‌های بسیار ساکنین در ۲ سال گذشته آسفالت‌ریزی شد، ولی سایر مشکلات به قوت خود باقی بود تا اینکه در ۲۶ تیرماه سال جاری خانی فرماندار ورزقان با مدیرکل راه‌وشهرسازی استان به منظور رفع مشکلات مسکن مهر ورزقان دیدار و گفت‌گو کرد و در نوبت بعدی خانی در پنجم مرداد ماه همراه با شهردار ورزقان، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس راه و شهرسازی شهرستان دوباره با مدیرکل راه و شهرسازی دیدار و در خصوص نحوه رفع مشکلات به بحث و گفت‌گو پرداختند.
خانی همان روز در نشستی با باباپور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان راهکارهای رفع مشکلات مسکن مهر ورزقان را با استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن و با همکاری مشترک این اداره کل و اداره کل راه و شهرسازی استان مورد بررسی قرار دادند؛ در این خصوص مدیرکل بنیاد مسکن برای رفع نواقص مسکن مهر اعلام آمادگی کرد.
۲۷ مرداد سال‌جاری فرماندار ورزقان همراه با تعدادی از مدیران ادارات از محوطه مسکن مهر ورزقان بازدید و مشکلات تصفیه خانه فاضلاب این سایت را مورد بررسی قرار داد و در ادامه بدین منظور در تاریخ ۲۸ مرداد با معاون مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت‌وگو کرد که ماحصل این پیگیری رفع مشکل تصفیه خانه فاضلاب سایت مسکن مهر بود.
با عنایت به محدودیت منابع مالی دولتی برای رفع نواقص و طولانی بودن پروسه کاری، مراجعات پیاپی ساکنین مسکن مهر فرماندار ورزقان را برآن داشت تا ۱۷ شهریور سال جاری در نشستی با علی بیات ماکو مدیر مجتمع مس سونگون ورزقان خواستار مساعدت این مجتمع برای رفع مشکلات سایت مسکونی مذکور شد تا اهالی مسکن مهر نیز همچون سایر نقاط شهرستان از خدمات مس سونگون بهره‌مند شوند.
فرماندار ورزقان شانزدهم مهر ماه نیز این بار در سومین نشست خود با مدیرکل راه و شهرسازی استان خواستار تسریع در روند رفع نواقص مسکن مهر ورزقان با عنایت به مساعدت و همکاری مجتمع مس سونگون شد.
سرانجام در تاریخ هفتم آبان ماه سال‌جاری با مساعدت مجتمع مس سونگون و همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی استان آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و محوطه مسکن مهر ورزقان آغاز شد.
هشتم آبان نیز فرماندار ورزقان در نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی خواستار تسریع در روند حصار کشی سایت مسکن مهر ورزقان با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد و از اجرای پروژه روشنایی محوطه و راه‌اندازی مدرسه مسکن مهر با مساعدت توزیع برق و آموزش و پرورش شهرستان خبر داد.
.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.