12
تداوم رزمایش مومنانه در هفته بسیج؛

تبریزی‌ها؛ پیشرو در کمک‌های معیشتی

  • کد خبر : 9331
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
تبریزی‌ها؛ پیشرو در کمک‌های معیشتی
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه مردمی و خیرین آذربایجان شرقی امروز - چهارشنبه ۵ آذر - بخش دیگری از این حرکت خداپسندانه با همکاری سپاه ناحیه ویژه غدیر و امام جمعه تبریز برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، پیش از ظهر امروز با اجرای برنامه های سرود، رجزخوانی و تجلیل از فعالان بسیج، بیش از ۴۰۰۰ بسته معیشتی و اطعام حسینی توسط خیرین و اصناف حوزه های بسیج شهری تبریز تهیه شد تا در مناطق محروم این کلانشهر توزیع گردند.
در کنار این رزمایش، ۹ سری جهیزیه، نمایش نمونه‌ای از فعالیت های سال جاری در مقابله با تهدیدات زیستی، تصاویر نمایشگاه عملکردی و غربالگری سامانه ۴۰۳۰ به‌صورت زنده در غرفه‌های مختلف صورت گرفت.
فرمانده سپاه ویژه غدیر تبریز با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر ۵۰ هزار بسته معیشتی توسط خیرین آذربایجان شرقی جمع آوری شده است گفت: همچنین ۱۲۷ جهیزیه توسط جامعه زنان شهر تبریز برای نوعروسان درنظر گرفته شده است.
عبدالله شادی با ذکر این نکته که عملیات طرح مراقبتی شهید سلیمانی استارت زده شده تا مجموعه سلامت کشوری را در سطح تبریز و استان همراهی نماییم افزود: رزمایش کمک های معیشتی با همکاری نیروهای مردمی و خیرین محلات مختلف تبریز در آینده نیز تداوم خواهد داشت تا بخشی از مشکلات معیشتی محرومان مرتفع گردد.
گفتنی است بسته های معیشتی رزمایش کمک های مومنانه شامل ترکیبی از برنج، قند، روغن مایع، تن ماهی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، لوبیا، عدس، مرغ و غیره می باشد که ارزش هر بسته حدود ۶ میلیون ریال برآورد شده است.
.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.