13
یادداشت

تراکتور به دنبال اولین برد در هفته سوم

  • کد خبر : 9374
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
تراکتور به دنبال اولین برد در هفته سوم
دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور امروز با انجام 4 مسابقه به پایان می‌رسد که در یک مسابقه تراکتور هم میزبان سپاهان است.

تبریزمن – وحید ارضی: چهار دیدار پایانی هفته سوم لیگ برتر امروز برگزار می‌شود و تیم سرخ پوش آذربایجان در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام تبریز از تیم زرد پوش سپاهان میزبانی می‌کند.
▪️ تراکتور – سپاهان؛ جدال سخت منصوریان
تقابل این دو تیم مدعی همیشه دیدنی و جذاب است. هر دو تیم جمعی از بهترین و با کیفیت‌ترین بازیکنان لیگ برتر را در اختیار دارند و اگر سرمربیان دو تیم احتیاط را از دستور خود خارج کنند می‌توانیم شاهد یک بازی زیبا و تهاجمی باشیم. علیرضا منصوریان هنوز با تراکتور بردی به دست نیاورده و به دنبال دشت اولین پیروزی خود است. سپاهان اما هفته گذشته آلومینیوم اراک را برد تا سه امتیازی شود. محرم نوید کیا که اولین سال مربیگری در لیگ برتر را در کارنامه‌اش ثبت کرده روز سختی مقابل منصوریان و قرمزپوشان تبریزی دارد. تراکتور فقط یک گل زده و اکنون باید نشان بدهد که می خواهد در قواره یک مدعی حاضر شود.
منصوریان به طور حتم در دو بازی گذشته به توانایی و نقاط ضعف بازیکنان و حتی تاکتیک تیم خود پی برده است و امروز بهترین فرصت برای نتیجه گیری است، چراکه در دو بازی گذشته بسته بازی کردن حریفان علنا اقتدار عمل را از بازیکنان تراکتور گرفته بود ولی حریف امروزی تیمی نیست که بخواهد بسته بازی کنند و برای سپاهان هم دفاعی بازی کردن معنایی نخواهد داشت به خصوص چون بازی‌ها بدون تماشاگر است امروزه در کل فوتبال دنیا فرقی بین میزبان و میهمان نیست و اکثر تیم‌ها با نیت برد به زمین وارد می‌شوند.
سرمربی تراکتور باید نحوه استفاده از بازیکنان باتجربه تیم به ویژه کاپیتان‌های تیم ملی را بلد باشد و اسیر تعارفات و یا برنامه‌های اسپانسری و اقتصادی این بازیکنان نشود. در این سه فصلی که این سه بازیکن معروف به تراکتور اضافه شده‌اند، مربیان پر تعداد تراکتور از جمله توشاک، تقوی، لیکنز، دنیزلی و الهامی نتوانستند آن طور که دلشان می خواهد از این بازیکنان نامدار استفاده نمایند و حالا هم منصوریان در اول کار نباید به سرنوشت مربیان نامبرده شده دچار شود و البته فراموش نشود که الهامی در اواخر کارش توانسته بود راندمان تیمی خوبی از نحوه بازی دادن به این بازیکنان بدست آورد و در این عملکرد غیبت و مصدومیت این سه نفر توفیق اجباری برای الهامی بود.
حال منصوریان فرصت دارد تا تراکتور را به نحو احسن روانه مسابقات نماید و تا هفته پنجم نباید زیاد از نحوه بازی تیم خرده گرفت ولی این را باید به یاد داشته باشیم که خیلی زود دیر می¬شود و تا هفته پنجم با احتساب بازی امروز تنها سه بازی فرصت داریم و برد در بازی امروز خیلی کمک خواهد کرد تا موتور تراکتور روشن شود و امیدواریم این اتفاق امروز بیافتد و یقین داریم تراکتور با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان می‌تواند آینده ای روشن داشته باشد.
تراکتور در دو فصل اخیر با کسب دو برد و یک تساوی و یک باخت مقابل سپاهان عملکردی خوب داشته است و به خصوص در بازی آخر فصل گذشته در تبریز تراکتور با ساکت الهامی سپاهان اوج گرفته قلعه نویی را شکست داد تا امروز تیم زرد اصفهان برای تلافی در تبریز حاضر شود.
این مسابقه حساس امروز از ساعت ۱۶:۳۰ با قضاوت بیژن حیدری به همراه آرمان اسعدی، محمدجواد مداح و محمد حسین ترابیان آغاز می‌شود و ناظراین بازی مسعود مرادی خواهد بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.