11
دبیر و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس:

منطقه آزاد ارس به سرمایه گذاران حوزه بهداشت و درمان مشوق می‌دهد

  • کد خبر : 9377
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
منطقه آزاد ارس به سرمایه گذاران حوزه بهداشت و درمان مشوق می‌دهد
دبیر و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس از تصویب اعطای مشوق برای سرمایه گذاران حوزه بهداشت و درمان این منطقه در هیات مدیره خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، غلامحسین کریمی در جمع خبرنگاران گفت: برای ارتقای کیفی و کمی نظام سلامت و زیرساخت های بهداشت و درمان ارس و نیاز مبرم منطقه به مراکز درمانی به خصوص در شرایط ناشی از شیوع کرونا، معافیت ها و مشوق های لازم برای سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت احداث بیمارستان، کلینیک تخصصی و مراکز پاراکلینیکی در ارس مطرح و در هیات مدیره این سازمان مصوب شد.
وی اظهار کرد: بر اساس این مصوبات، تخفیف در عوارض ساخت و نیز تخفیف در شرایط واگذاری زمین از جمله مشوق هایی هست که برای سرمایه گذاران حوزه بهداشت و درمان ارس در نظر گرفته شده است.
کریمی همچنین از دایر بودن درمانگاه تخصصی ارس تا پایان سال خبر داد و افزود: برای تداوم خدمات پزشکان متخصص در درمانگاه تخصصی ارس نیز مصوب شد تا پایان سال پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به ارسوندان در درمانگاه حضور داشته باشد.
وی یادآوری کرد: تخصیص ۳۰۰ میلیون ریال جهت تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت در قالب پویش معیشت و سلامت ارس از دیگر مواردی بود که در جلسه هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس به تصویب رسید.
منطقه آزاد ارس با بیش از ۵۰ هزار هکتار در شمالغرب ایران در نقطه صفر مرزی در ۱۳۰ کیلومتری شمال غرب تبریز در مجاورت با کشورهای ارمنستان، آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان استقرار یافته است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.