10

تقوامنش، مدیرعامل جدید شرکت ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز شد

  • کد خبر : 9539
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
تقوامنش، مدیرعامل جدید شرکت ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز شد
بدنبال بازگشت مجموعه ماشین‌سازی تبریز به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، فرهاد تقوامنش به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز معرفی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، صبح امروز، مراسم معارفه مدیرعامل شرکت ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز با حضور معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و جمعی از مدیران استانی در محل ساختمان اداری این شرکت برگزار شد.
در این مراسم که به جهت شرایط ناشی از بیماری کرونا، تنها با حضور معدودی از مدیران سازمان‌های مرتبط با حوزه صنعت استان برگزار شد، دکتر حسینی؛ معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران حکم انتصاب دکتر فرهاد تقوا منش به سمت مدیرعامل جدید شرکت ریخته‌سازی ماشین‌سازی تبریز را اعطا کرد.
معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، طی سخنانی کوتاه گفت: ارتباطات گسترده دکتر تقوامنش در سطح کشور،می‌تواند بخشی از مشکلات ناشی از سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی شرکت ریخته‌گری را مرتفع نموده و شرایط این شرکت را بهبود بخشد.
حسینی همچنین خواستار بررسی دقیق تعهدات و مطالبات شرکت ریخته‌گری ماشین‌سازی و تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت برای برون رفت از مشکلات فعلی شد.
وی با تاکید بر لزوم پیگیری موضوع خروج شرکت ریخته‌گری از ماده ۱۴۱، اظهار داشت: هیات مدیره شرکت ریخته‌گری در شرف تکمیل است و بزودی هیات مدیره جدید معرفی می‌شود.
حسینی در خاتمه سخناش با اشاره به ضرورت استفاده از اموال راکد و ظرفیت‌های بالای شرکت، خاطرنشان کرد: تعامل سازنده با کارگران و پرسنل تلاشگر شرکت و تامین مواد اولیه موردنیاز در جهت افزایش تولید، تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.