10

فراخوان دعوت از داوطلبین کمک به قرارگاه پشتیبانی شهید سلیمانی

  • کد خبر : 9569
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
فراخوان دعوت از داوطلبین کمک به قرارگاه پشتیبانی شهید سلیمانی

قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا در نظر دارد با توجه به اهداف پیش روی این قرارگاه در خدمت به هموطنان از ظرفیت خیرین و داوطلبین در این طرح استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا در نظر دارد با توجه به اهداف پیش روی این قرارگاه در خدمت به هموطنان و با آموزش، غربالگری، رهگیری، حمایت از بیماران کرونایی و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس، در جهت قطع زنجیره انتقال، از ظرفیت خیرین و داوطلبین در این طرح استفاده کند.

متن فراخوان به شرح زیر است:

این بار نیز سربازان خط مقدم جبهه سلامتی به یاری مردم شتافتند.

به همت و یاری شما دراجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در جهت تحقق شعار” هرخانه یک پایگاه سلامت ” وطرح شهید قاسم سلیمانی اورژانس کشور مأموریت دارد تا با آموزش، غربالگری، رهگیری، حمایت از بیماران کرونایی و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا در جهت قطع زنجیره انتقال، گام مؤثری در ریشه کنی ویروس منحوس کوید ۱۹ بردارد.

شما می‌توانید کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۵۵۴۱۲۲۰۱۰۵ و شماره شبا IR940100004101035541220105 نزد بانک مرکزی واریز و جهت کمک‌های غیرنقدی خود، اعم از معرفی داوطلب مردمی، خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز از قبیل دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه شوک الکتریکی، ماسک، دستکش، لباس ایزوله، مواد ضدعفونی کننده، برنکارد، تخت و یا استفاده از امکانات و لوازم و محل اسکان (به صورت امانی و یا اهدایی) ما را یاری نمائید.

گفتنی است، می‌توانید، جهت هماهنگی و تسهیل در ارتباط با واحد خیرین و داوطلبین سازمان اورژانس کشور به شماره‌های ۰۲۱۴۹۲۳۱۸۸۱ و ۰۲۱۴۹۲۳۱۷۸۲ تماس حاصل فرمایید.

۵۰۸۳۵۵۵

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.