6
خبر

برخورد پرندگان با شبکه، عوامل جوی و سرقت تجهیزات؛ سه عامل اصلی خاموشی‌های اخیر تبریز

  • کد خبر : 9770
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
برخورد پرندگان با شبکه، عوامل جوی و سرقت تجهیزات؛ سه عامل اصلی خاموشی‌های اخیر تبریز
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، خاموشی‌های اخیر رخ داده در سطح شهر تبریز را نه ناشی از خاموشی‌های با برنامه و تعمیرات پیشگیرانه، بلکه نشات گرفته از عوامل دوم و سوم ذکر کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به دنبال انتشار مطلبی تحت عنوان «قطع شبانه برق منازل در تبریز» در این رسانه، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز با ارسال جوابیه‌ای، دلایل اصلی خاموشی‌های اخیر در سطح تبریز را برخورد پرندگان و اشیا به شبکه برق، عوامل جوی و سرقت کابل‌ها و تجهیزات اعلام کرد.
متن کامل جوابیه ارسالی بدین شرح است:
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، ضمن تشکر از پایگاه خبری تبریزمن که با انعکاس نظرات و انتقادات شهروندان محترم، این شرکت را در ارائه‌ی خدمات هرچه بهتر به شهروندان یاری می‌رساند؛ در خصوص خبری که با عنوان “قطع شبانه‌ی برق منازل در تبریز” در کانال اینستاگرامی این رسانه منتشر شده بود، بر خود وظیفه می‌داند جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را ارائه کند:
خاموشی‌های شبکه توزیع برق بر اثر سه عامل اصلی بوجود می‌آید. نخست تعمیرات پیشگیرانه که جهت ارتقای اطمینان شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی‌های گسترده انجام می‌گیرد که اغلب اوقات نیز در ساعات شب انجام می‌شود.
عامل دوم، بروز حوادثی همچون برخورد پرندگان یا اشیاء به شبکه‌ی توزیع، عوامل جوی و اتصال‌های ناشی از آن است که همکاران این شرکت به صورت شبانه‌روزی نسبت به رفع این مشکلات اقدام می‌نمایند.
عامل سوم نیز که اخیراً گریبانگیر شبکه‌های توزیع برق شده، سرقت کابل‌ها و تجهیزات می‌باشد که برخی اوقات موجب بروز خاموشی‌های ناخواسته در شبکه‌ی برق‌رسانی شهروندان می‌شود و جا دارد شهروندان در مواجهه با چنین مواردی، مراتب را بلافاصله به سامانه‌ی ۱۲۱ اطلاع دهند.
با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده، خاموشی‌های اخیر رخ داده در سطح شهر تبریز ناشی از خاموشی‌های با برنامه و تعمیرات پیشگیرانه نبوده و بیشتر ناشی از عامل‌های دوم و سوم ذکر شده است.
ضمن تشکر از شهروندان فهیم تبریزی به خاطر صبر و شکیبایی در زمان بروز حوادث و تعمیرات، به اطلاع می‌رساند سامانه اتفاقات و حوادث شرکت توزیع نیروی برق تبریز با شماره تلفن۱۲۱ به صورت شبانه‌روزی آماده‌ی پاسخگویی و رفع مشکلات برق شهروندان است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.