11
یادداشت

صداهایی که همیشه تنها می‌مانند!

  • کد خبر : 9927
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
صداهایی که همیشه تنها می‌مانند!
جامعه بی‌صبرانه منتظر عکس‌العمل دیگر مسئولین نهادهایی خاص که از بیت‌المال هزاران میلیارد پول می‌گیرند، هست و اینکه آنان چقدر شرایط کنونی کشور را درک خواهند کرد؟!

تبریزمن – مهدی حافظ زاده: درخواست فرزند سردار دل‌ها؛ شهید سلیمانی از مسئولین نسبت به حذف ردیف بودجه بنیاد مکتب حاج قاسم که از سوی دولت برای سال آینده پیشنهاد شده، نشانگر شجاعت است و یک بار دیگر اثبات شد برای ماندگار شدن در تاریخ ایران زمین نیازمند داشتن سهمی از بیت‌المال نیست.
محمود احمدی‌نژاد؛ رئیس جمهور اسبق کشورمان در سال ۹۰ از تخصیص و تصویب بودجه کلان به برخی نهادها توسط مجلس وقت که به گفته او معلوم نیست چه سودی به کشور داشتند، انتقاد کرده بود و تا آن زمان او اولین مقام ارشدی بود که از دست‌اندازی به بیت‌المال انتقاد شدید کرده بود.
حال نامه فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را باید فصل جدیدی از لزوم بازنگری و دقت در بودجه‌نویسی کشور تلقی کرد. در حالی‌که تعداد فقرا در کشور ثروتمند ایران همه ساله بیشتر و بیشتر می‌شود تخصیص بودجه‌های میلیاردی به بسیاری از نهادها مورد نقد و سوال عموم ملت قرار گرفته است.
آنجا که فردی چون سرکار خانم زینب سلیمانی اولویت بودن بودجه برای رفع محرومیت کشور آن‌هم در شرایط کنونی را از بسیاری بودجه‌نویس و قانونگذار بهتر درک کرده و اینچنین واکنش نشان داده، جامعه بی‌صبرانه منتظر عکس‌العمل دیگر مسئولین نهادهایی خاص که از بیت‌المال هزاران میلیارد پول می‌گیرند، هست و اینکه آنان چقدر شرایط کنونی کشور را درک خواهند کرد؟!
آنچه مشخص است از ۹ سال گذشته که احمدی‌نژاد رویه تخصیص بودجه به برخی نهادها را اشتباه دانسته تاکنون این مساله مورد توجه هیچ یک از دولت‌ها و مجالس نبوده و اقدامی برای اصلاح آن نشده و شاید فرزند شهید سلیمانی اولین و آخرین فردی باشد که از قبول بودجه خودداری کرده است

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.