9
خبر

تداوم ریاست مسعودی ریحان بر شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 10040
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
تداوم ریاست مسعودی ریحان بر شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی
انتخابات هئیت رئیسه شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار و غلامحسین مسعودی ریحان مجددا به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، صبح امروز انتخابات هئیت رئیسه شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی در سی و یکمین جلسه عمومی شورای اسلامی استان با حضور نمایندگان شورای شهرستان‌ها در شورای استان برگزار شد.
در این انتخابات، غلامحسین مسعودی ریحان نماینده شهرستان تبریز در شورای اسلامی استان برای چهارمین بار متوالی به عنوان رئیس شورای اسلامی استان انتخاب شد.
در ابتدای این جلسه، غلامحسین مسعودی ریحان از شهرستان تبریز و بهبود جعفری از شهرستان اهر برای سمت ریاست شورا اعلام کاندیداتوری کردند و در نهایت مسعودی ریحان با ۱۲ رای مقابل ۸ رای به عنوان رئیس انتخاب شد.
همچنین برای سمت نائب رئیس نادر امیدی از شهرستان بستان‌آباد و بهرنگ داودی از شهرستان میانه اعلام کاندیداتوری کردند و در نهایت نادر امیدی با اکثریت آرا به عنوان نائب‌رئیس انتخاب شد.
.

لازم به ذکر است که برای سمت دبیر اول شورای اسلامی استان، بهرام حسن‌زاده از شهرستان بناب، خداوئردی ارحمی از شهرستان هریس و ساناز هادی‌زاده از جلفا اعلام کاندیداتوری کردند و در نهایت ساناز هادی‌زاده از شهرستان جلفا دبیر اول و خداوردی ارحمی از شهرستان هریس دبیر دوم شورا انتخاب شدن.
در این جلسه همچنین حافظ تقی‌نژاد نماینده شهرستان هوراند در شورای اسلامی استان به عنوان سخنگوی شورای اسلامی استان انتخاب شد.
در ادامه این انتخابات حامد نادری؛ نماینده شهرستان مراغه به عنوان خزانه‌دار شورای اسلامی آذربایجان شرقی انتخابات شد.
شایان ذکر است اصغر محبی از شهرستان چاراویماق، ابوالقاسم داداشلو از شهرستان مرند، بهبودجعفری از شهرستان اهر و وحید پورقاسم از شهرستان ملکان به عنوان نماینده شورای اسلامی استان در هیأت حل اختلاف و شورای عالی استان‌ها که در انتخابات سال گذشته انتخاب شده‌اند به مدت چهار سال فعالیت خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.