4
استاندار آذربایجان‌شرقی:

از نقدهای دانشجویی استقبال می‌کنیم

  • کد خبر : 10034
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
از نقدهای دانشجویی استقبال می‌کنیم
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فلسفه دانشگاه و دانشجو نقد است، گفت: از نقدهای دانشجویی استقبال می‌کنیم اما باید مراقب بود نقد به تخریب تبدیل نشود که برون داد تخریب‌ها ایجاد ناامیدی در جامعه است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با تشکل های دانشجویی استان با بیان اینکه رونق و حیات دانشگاه با دانشجویان است، افزود: به خاطر کرونا متاسفانه حضور دانشجویان در فضاهای دانشگاهی بسیار کاهش یافته است و به همین دلیل نیز متاسفانه برخی مناسبت ها در سکوت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم، کیان کشور که خانواده، معلمان و اندیشمندان می باشند را مورد هدف قرار داده است، اظهار کرد: اگر امروز دانشمندان هسته ای ما ترور می شوند برای این است که کیان مملکت را هدف قرار دهند.
پورمحمدی با اشاره به انتقادات دانشجویان از برخی مشکلات، گفت: همه ما ایرادات را خوب می دانیم ولی باید مراقب باشیم در بیان انتقادات به خودزنی نرسیم.
وی با تاکید بر اینکه پیشرفت در حوزه های مختلف مدیون دانشگاهیان است، اظهار کرد: امروز با وجود تمامی تحریم ها و تنگنای ها توانسته ایم با تکیه بر توان داخلی سربلند ایستادگی کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دانشگاهیان ما ضعف کارکردی احزاب را تحمل می کنند، افزود: متاسفانه دانشگاه به این دلیل که بیدار است، به نافرمانی مدنی متهم می شود.
وی با اشاره به نقش احزاب در پیشرفت کشورها، اظهار کرد: متاسفانه احزاب در کشور ما فقط در بازه زمانی انتخابات فعال هستند، از این رو ضروری است جامعه از فعالیت تشکل های دانشجویی استقبال کند و شما دانشجویان نیز به خاطر تنگناها دلسرد نشوید و کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی برگزار کنید.
پورمحمدی تاکید کرد: اصلاح طلب، اصولگرا ، انجمن اسلامی و بسیج همگی تشکلهای درون نظام و دلسوز نظام هستند و باید مراقب تخریب ها باشند.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: فعالیت سیاسی باید با قاعده و اصول انجام شود و در انتقادها نباید همه چیز را زیر سوال ببریم.
وی با بیان اینکه مسائل مربوط به دانشگاه باید با سازوکارهای درون دانشگاهی حل شود، گفت: اجازه نمی دهیم نیروهای نظارتی وارد دانشگاه شوند.
نمایندگان تشکل های مختلف دانشجویی استان در این نشست مسایل و مشکلات مختلف استانی و دانشجویی را با استاندار آذربایجان شرقی در میان گذاشتند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.