24
خبر

سرپرست جدید شرکت ریخته‌گری ماشین سازی تبریز معرفی شد

  • کد خبر : 10001
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۴۲
سرپرست جدید شرکت ریخته‌گری ماشین سازی تبریز معرفی شد
طی جلسه‌ای با حضور فرماندار تبریز، رییس صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت، "اصغر نورآیین" به عنوان سرپرست شرکت ریخته گری ماشین سازی تبریز معرفی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، فرماندار تبریز در این مراسم با اشاره به پیگیری‌ها و حمایت‌های استاندار از صنعت و تولید، گفت: در سال جهش تولید قرار گرفته‌ایم و تولید در کشور ما اساس و از ارکان اقتدار ملی در برابر دشمنان و بدخواهان این کشور و این ملت است.
بهروز مهدوی افزود: به همت توان بومی و نیروهای توانمند و متخصص داخلی، مجموعه شرکت ریخته گری فعالیت خود را همچون گذشته ادامه خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: بعد از تعیین هیأت مدیره جدید، مدیرعامل جدید نیز انتخاب و معرفی خواهد شد؛ ان‌شاءالله تا آن روز با همراهی کل مجموعه، شاهد مدیریت خوب آقای نورآیین باشیم.
در پایان جلسه، نماینده کارگران شرکت ریخته گری، به نمایندگی از مجموعه کارکنان آن شرکت از زحمات کمیسیون کارگری استان، کمیسیون کارگری شهرستان و فرماندار تبریز به جهت جلوگیری از ایجاد خلل در روند تولید، اشتغال و ممانعت از بی ثباتی مدیریتی، قدردانی کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.