4
مدیر جهادکشاورزی تبریز:

۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی تبریز رفع تصرف شد

  • کد خبر : 10028
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی تبریز رفع تصرف شد
مدیر جهادکشاورزی تبریز گفت: در مدت سپری شده امسال ۹۵ واحد ساخت ‌و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی به وسعت ۱۵ هکتار در این شهرستان رفع تصرف شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، فرامرز افشانی در یک گفت‌وگوی خبری افزود: اراضی کشاورزی به‌عنوان ثروت و امانت جامعه برای نسل‌های آتی است و کسانی که از این ثروت و هدیه الهی استفاده می‌کنند، همواره موظفند از آن به‌طور صحیح بهره‌برداری و در حفظ و حراست از آن برای نسل‌های آینده تلاش کنند.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز، اضافه کرد: تغییر بی‌ضابطه کاربری اراضی کشاورزی یکی از مشکلات مهم این بخش است که این کار سالیانه بخش عمده‌ای از زمین‌های کشاورزی را از چرخه تولید خارج می‌کند.
افشانی یادآوری کرد: کارشناسان جهادکشاورزی با همراهی دیگر نهادهای همراه، حافظ بیت‌المال هستند و در این راه با هیچ فرصت‌طلبی مماشات نمی‌کنند.
وی گفت: پیشگیری از ساخت ‌و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی باید در اولویت باشد.
وی ادامه داد: خودروهای گشت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تبریز با بررسی مستمر و حضور فعال در عرصه‌های کشاورزی و نیز گزارش‌های دریافتی از سامانه ۱۳۱، مزارع و باغ‌ها را رصد می‌کنند و با هرگونه اقدام غیرمجاز برابر قانون برخورد خواهند کرد.
افشانی بیان داشت: صدور مجوز یا پروانه ساخت ‌و ساز در اراضی کشاورزی و نیز واگذاری خدمات زیربنایی توسط دیگر نهادها بدون استعلام و دریافت مجوز از جهادکشاورزی ممنوع است و افراد و دستگاه‌های متخلف طبق قانون به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.