7
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

راه ۵۰ روستا در آذربایجان شرقی مسدود است

  • کد خبر : 10096
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
راه ۵۰ روستا در آذربایجان شرقی مسدود است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به مسدود شدن راه ۵۰ روستای استان به دلیل بارش برف اعلام کرد: تلاش برای بازگشایی راه این روستاها ادامه دارد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، اروجعلی علیزاده در یک گفت‌وگوی خبری افزود: با شروع بارش‌ها از یکشنبه شب در اغلب جاده های آذربایجان شرقی، عوامل راهداری مشغول برف روبی و راهگشایی شدند.
وی با بیان اینکه تمامی جاده‌های، اصلی، فرعی و شریانی باز بوده و رفت و آمد در جریان است، افزود: بارش‌های یکشنبه شب همراه با کولاک بود، اما تلاش شد تا راه بیش از ۹۸ درصد روستاها هم باز شود.
وی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای بازگشایی راه ۵۰ روستا در شهرستان‌های کلیبر، بستان آباد، اهر، هشترود و چاراویماق ادامه دارد تا روستاییان بتوانند ترددشان را با شهر و روستا ادامه دهند.
علیزاده با ارایه‌ی توصیه‌هایی به رانندگان، گفت: با توجه به احتمال بارش در جاده‌ها، رانندگان، سرعت مطمئنه را در محورهای مواصلاتی رعایت کرده و از لوازم و تجهیزات زمستانی استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: ‌رانندگان می‌توانند در صورت بروز مشکل در طول محور، با تلفن گویا ۱۴۱ تماس بگیرند.
آذربایجان شرقی دارای ۱۴۲ دهستان و ۲ هزار و ۷۰۶ روستا بوده و حدود یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۴۲ نفر در این روستاها سکونت دارند.
این استان دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.