4

تعرفه تست کرونا در بخش دولتی و خصوصی

  • کد خبر : 10170
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
تعرفه تست کرونا در بخش دولتی و خصوصی

رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت گفت: تعرفه تست کرونا pcr در بخش دولتی ۲۳۸ هزار و ۴۲۵ تومان و در بخش خصوصی ۳۰۱ هزار و ۷۰۹ تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد رضوی با اشاره به بررسی تعرفه تست آزمایشگاهی تشخیصی کووید ۱۹ و پیشنهاد آن به هیأت دولت، گفت: قیمت کیت تشخیصی تولید داخل معادل ۱۸۳ هزار تومان تعیین شد که قیمت آن به صورت جداگانه به تعرفه مصوب هیأت وزیران اضافه می‌شود.

رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت اظهار داشت: تعرفه نهایی آزمایش تشخیص کووید ۱۹ شامل پذیرش، نمونه گیری در محل آزمایشگاه، انجام آزمایش استخراج و RT PCR، گزارش و ثبت در سامانه در بخش دولتی ۲۳۸ هزار و ۴۲۵ تومان و در بخش خصوصی ۳۰۱ هزار و ۷۰۹ تومان تعیین شده است.

وی افزود: دریافت هرگونه وجه بیشتر از تعرفه مصوب برای آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور، تخلف محسوب و با متخلفان در این زمینه، طبق ضوابط و مقررات، برخورد می‌شود.

گفتنی است تعرفه تست آزمایشگاهی تشخیصی کووید ۱۹ در جلسه ۲۸ آبان ماه هیأت وزیران مورد تصویب قرار گرفت و قیمت کیت تشخیصی تولید داخل نیز ۱۶ آذرماه سال جاری توسط معاونت درمان وزارت بهداشت تعیین شده بود.

۵۰۹۱۴۹۸

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.