9
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تاکید کرد:

لزوم ایجاد مسیر دسترسی به شهرک خودرو مایان در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 10491
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
لزوم ایجاد مسیر دسترسی به شهرک خودرو مایان در آذربایجان شرقی
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: راه دسترسی شهرک خودرو مایان باید ایجاد شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا،  احمد موقری در نشست بررسی مشکلات انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک خودروی مایان با تاکید بر فراهم کردن بسترهای مورد نیاز برای حضور سرمایه گذاران، اظهار کرد: تا زمانی‌که زیرساخت‌های لازم آماده نباشند در اصناف و صنوف مربوطه رغبتی ایجاد نخواهد شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بحث راه دسترسی شهرک به یک معضل تبدیل شده است، افزود: زمانی که برای ایجاد شهرک مجوزی صادر می‌شود، باید پیش بینی‌های لازم برای دسترسی شهرک نیز انجام می‌شد، اما اینکه چرا این موضوع به خوبی مدنظر قرار نگرفته باید بررسی و راهکارهای لازم ارائه شود.
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ادامه داد: لازمه ایجاد شهرک خودرو مرتبط با نظم اجتماعی بوده و بحث منافع مالی فرد یا گروه خاص از نظر قضایی اهمیت چندانی ندارد.
وی با اشاره به مخالفت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ایجاد راه دسترسی همسطح در مقابل مسیر شهرک خودرو، گفت: ضرورت ایجاد دسترسی ایمن و رعایت ضوابط امری اجتناب ناپدیر است، اما به علت عدم پیش بینی آن در زمان احداث اتوبان در حال حاضر باید راه دسترسی ایجاد شود.
وی گفت: مانع تراشی در مقابل اجرای پروژه‌ها قابل قبول نبوده و با در نظر گرفتن مسایل فنی باید این موضوع در سریع‌ترین زمان مدیریت شود.
موقری گفت: طی یک سال گذشته با توجه به آمادگی نمایشگاه داران داخل شهر برای انتقال به شهرک خودرو، تلاش‌ها ادامه داشته است، اما تا زمانی که زیرساخت‌های لازم فراهم نشده، نمی‌توان این موضوع را تحقق بخشید؛ بر همین اساس باید راه دسترسی به منظور تردد مشاغل و دیگر نیازها فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: در کنار ایجاد مسیر موقت، باید تدابیری برای پیشگیری از ترددها و اقدامات غیر مجاز اندیشیده شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.