4
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

بازدید اعضای کمیته مدیریت بر واکنش‌های کارگری آذربایجان شرقی از واحدهای تولیدی

  • کد خبر : 10528
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
بازدید اعضای کمیته مدیریت بر واکنش‌های کارگری آذربایجان شرقی از واحدهای تولیدی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: اعضای کمیته مدیریت بر واکنش‌های کارگری استان از مجموعه ماشین سازی یاقوت صنعت، یاقوت صنعت و کارخانجات گروه صنعتی درپاد تبریز بازدید کردند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، حسین فتحی با اعلام این خبر هدف از حضور اعضای کمیته مدیریت بر واکنش‌های کارگری در واحدهای تولیدی صنعتی را بررسی مسائل و مشکلات، پیگیری میدانی و رفع موانع و آسیب‌های موجود برشمرد.
وی اظهار کرد: این مجموعه‌ها سهم مهمی در اشتغال منطقه ایفا می‌کنند و به لحاظ جایگاه مهم، کار صیانت از نیروی  کار و ضرورت رفع موانع تولید، این کمیته در عالی‌ترین سطح، ضمن بررسی کارشناسی و احصا مشکلات، تصمیمات تخصصی و تدابیر لازم  را اتخاذ کرده و در صورت نیاز برای اخذ تصمیمات در کمیسیون کارگری استان، مورد بررسی و حل و فصل قرار می‌دهد.
فتحی با اشاره به نتایج اثربخش این جلسات و بازدیدها از مجموعه‌های تولیدی صنعتی استان، افزود: در این نشست‌ها، ضمن بازدید از خطوط تولید واحدهای تولیدی صنعتی، روند تولید مشکلات موجود توسط مدیران عامل ارائه و نیز درخواست نمایندگان کارگران اخذ می‌شود.
وی اضافه کرد: سپس نکته‌نظرات کارشناسی توسط نمایندگان دستگاه‌های عضو ارائه شده و تصمیمات لازم با حضور مدیران عضو این کمیته اتخاذ و اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این بازدید از مجموعه ماشین سازی یاقوت صنعت، یاقوت صنعت و کارخانجات گروه صنعتی درپاد تبریز بازدید شده و آخرین مشکلات این مجموعه‌های بزرگ صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.