18
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی آذربایجان‌شرقی:

کمپ گردشگری در منطقه نمونه «آرپادرسی» تبریز احداث می‌شود

  • کد خبر : 10517
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
کمپ گردشگری در منطقه نمونه «آرپادرسی» تبریز احداث می‌شود
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: کمپ گردشگری در زمینی به وسعت بی از ۵۰۰ مترمربع در منطقه نمونه گردشگری «آرپادره‌سی» تبریز احداث می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، احمد حمزه زاده، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این کمپ در راستای تقویت زیرساخت‌های این منطقه به منظور جذب بیشتر گردشگران و علاقه مندان به این منطقه در حال اجرا است.
وی اظهار داشت: کمپ‌های گردشگری از ظرفیت‌های پرکاربردی بوده که در حوزه گردشگری جایگاهی ویژه دارد و توسعه آن در منطقه‌ای مانند آذربایجان امری ضروری است.
حمزه‌ زاده، ادامه داد: در این پروژه ۵ سکوی آلاچیق، بوفه، نمازخانه به همراه سرویس‌های بهداشتی اجرا می شود و هم اکنون مرحله سفت‌کاری این کمپ گردشگری به اتمام رسیده و محل آلاچیق‌ها برای آغاز مراحل ساخت آن‌ها تعیین شده است.
آرپا دره‌ سی از مناطق خوش آب و هوای استان آذربایجان شرقی بوده که در دهستان میدان‌ چای بخش مرکزی شهرستان تبریز واقع شده ‌است.
این منطقه در شمال شرق ارتفاعات سرخ رنگ شمال تبریز قرار دارد و از شرق به سه راهی اهر و از غرب به رودخانه «آجی چای» منتهی می شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.