5
خبر خوش سازمان تاکسیرانی تبریز؛

حق عضویت تاکسى‌هاى درون شهرى تبریز براى ٣ ماه بخشیده شد

  • کد خبر : 10593
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
حق عضویت تاکسى‌هاى درون شهرى تبریز براى ٣ ماه بخشیده شد
مديرعامل سازمان تاكسيرانى از بخشوده شدن حق عضويت تاكسى‌هاى درون شهرى تبريز براى ٣ ماه خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومى سازمان تاکسیرانى تبریز، سعید بشیریان بناب با اعلام این مطلب اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی، شهرداری تبریز و شورای شهر به منظور ارج نهادن به تلاش‌هاى ارزنده این قشر از جامعه که در شرایط سخت اقتصادى و تداوم همه‌گیرى کرونا فعالیت می‌کنند، به مرحله اجرا رساند.
وی افزود: این اقدام با پیشنهاد سازمان تاکسى رانى و با حمایت‌هاى شهردار کلانشهر تبریز و تصویب شورای اسلامی به مناسبت هفته حمل و نقل عمومى به ثمر رسید تا بتواند گامى در راستاى تشکر و تجلیل از تک به تک فعالین عرصه خدوم جامعه باشد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانى در ادامه با تبریک هفته حمل و نقل عمومى به تمامى زحمتکشان این حوزه، گفت: این بخشودگى شامل ماه هاى اسفند سال ٩٨ و فروردین و اردیبهشت سال ٩٩ بوده و تاکسیرانان محترم مى‌توانند براى انجام مراحل بهره‌مندى از آن تا آخرسالجاری به سازمان تاکسى رانى مراجعه نمایند.
بشیریان در پایان خاطرنشان ساخت: تمامى تلاش‌هاى همکاران ما در این سازمان همواره بر این‌ استوار بوده که تا نهایت توان و با توجه به بضاعتى که داریم در خدمت عموم بویژه تاکسیرانان زحمت کش این شهر باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.