22

مردمی شدن اقتصاد ضرورت اقتصاد مقاومتی است

  • کد خبر : 10775
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
مردمی شدن اقتصاد ضرورت اقتصاد مقاومتی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: فاصله گرفتن از اقتصاد دولتی و سپردن آن به مردم از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از مدیران بانکی با وی، نقش بانک ها در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار در آذربایجان شرقی را بسیار حائز اهمیت دانست.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: بانک‌ها نقش و سهم مهمی در ایجاد اشتغال، جذب سرمایه‌گذار و تقویت بخش تولید دارند و امیدواریم با سیاستگذاری‌ درست، این نقش بیش از پیش در استان تقویت شود.
وی گفت: مسئله اقتصادی در راس امور کشور قرار داشته و رهبر معظم انقلاب همواره در سال های اخیر با نام گذاری سال ها تحت عناوین اقتصادی بر این مساله تاکید کردند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جلوگیری از دولتی شدن اقتصاد و تلاش برای مردمی کردن آن از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری بوده و باید اقتصاد در اختیار افرادی قرار گیرد که بتوانند آن را رونق دهند.
امام جمعه تبریز یادآوری کرد: افزایش تولید ملی به شرط بهبود بخشیدن به کیفیت تولیدات و ترویج فرهنگ مصرف تولید داخلی بجای تولید خارجی از دیگر الزام های تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید از سوی سازمان ها، نهادها و دستگاه های دولتی رعایت شود.
حجت الاسلام آل هاشم، جلوگیری از اسراف به ویژه در ادارات، سازمان ها و کارخانه ها، ورود بانک ها به عرصه برای رونق‌بخشی به اقتصاد و اعطای وام های کم بهره و کاهش وابستگی اقتصاد به نفت را از دیگر الزام های تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری اعلام کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.