7

آدامس کربن فعال گیاهی بایودنت با ویژگی جذب باکتری‏‌های سطح زبان

  • کد خبر : 10875
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
آدامس کربن فعال گیاهی بایودنت با ویژگی جذب باکتری‏‌های سطح زبان

آدامس کربن فعال گیاهی بایودنت با ویژگی جذب باکتریهای سطح زبان وارد بازار شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تنفس بدبو از عوامل ناخوشایندی است که بسیاری از افراد را ناراحت می‌کند؛ نوآوری جدید آدامس بایودنت، خلق یک راهکار اساسی برای مبارزه با عوامل ایجادکننده بوی نامطبوع دهان است! این راهکار تحت عنوان آدامس کربن فعال گیاهی با برخورداری از زایلیتول و رنگ کربن فعال گیاهی می‌تواند با جذب باکتری‌های سطح زبان و گلو، عوامل ایجادکننده بوی نامطبوع دهان را از بین برده و به کاهش روند پوسیدگی دندان‌ها کمک خارق‌العاده‌ای نماید. مصرف مستمر و بلندمدت آدامس جدید بایودنت به ویژه بعد از صرف غذا و یا قبل از خواب یک راهکار کلیدی در تقویت سلامت دهان و دندان‌ها خواهد بود.

بایودنت در هفته‌های گذشته از آدامس کربن گیاهی فعال با طعم نعنا ویژه رونمایی کرده است. در فرمولاسیون این محصول جدید از رنگ کربن فعال گیاهی استفاده شده است. علاوه بر این، محصول جدید حاوی زایلیتول و ترکیبات طبیعی ضدعفونی‌کننده دهان بوده و از این نظر یک محصول مؤثر در حذف باکتری‌های ایجادکننده بوی نامطبوع دهان شناخته می‌شود.

زغال فعال یک پودر کاملاً سیاه رنگ، بدون بو و بدون طعم است که به راستی از زغال یعنی مواد دارای کربن مانند چوب به‌دست می‌آید. زمانی که زغال یا همان charcoal در دمای بالا و در محیط خلأ و بدون اکسیژن حرارت داده می‌شود، توسط گرمادهی با گاز اکسیدکننده یا مواد شیمیایی دیگر فعال شده و به پودری سیاه رنگ تبدیل می‌شود که همان کربن خالص است. در نتیجه فعال شدن این زغال، قابلیت‌های آن افزایش پیدا می‌کند و می‌تواند مواد گوناگونی را جذب کند. با تبدیل شدن زغال به پودر، می‌توان آن را در سطح بیشتری پخش کرد تا به نقاط مختلف نفوذ کند، درون منافذ وارد شود و سموم و دیگر مواد مضر بدن را جذب کند. زغال فعال جدیدترین ماده سم‌زدا به شمار می‌رود. کربن فعال گیاهی در دوران مصر باستان به عنوان ترکیب مؤثر در حذف بو و طعم‌های نامطلوب کشف و برای درمان بیماری‌ها مورد استفاده قرار گرفت؛ حال با ابتکار بایودنت برای اولین بار از مشتقات این ترکیب در آدامس نیز استفاده شده است.

از دیگر کاربردهای کربن فعال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- برای از بین بردن چربی اضافه پوست و درمان آکنه می‌توانید از زغال فعال مانند یک شوینده استفاده کنید. زغال فعال می‌تواند تمام آلودگی‌ها و چربی اضافه پوست را بشوید و از بین ببرد. همچنین می‌توانید از ماسک‌ها و صابون‌های حاوی زغال که در داروخانه‌ها موجود هستند برای پاک‌سازی و زیبایی پوستتان استفاده کنید.

۲- برای سفیدتر کردن دندان‌ها و جلوگیری از تشکیل جِرم و پلاک می‌توانید از ترکیب خمیر دندان و زغال فعال استفاده کنید؛ به این صورت که برای مدت کوتاهی آن را روی دندان‌های خود نگه دارید و سپس بشویید.

۳- برای داشتن موی سالم می‌توانید موهای خود را با شامپوهای دارای زغال اکتیو بشویید تا ذرات مضر از روی تارهای مو زدوده شوند. حتی می‌توانید کمی از پودر سیاه زغال اکتیو را به شامپوی مورد استفاده خودتان اضافه کنید. چربی بیش از حد مو، خارش و شوره سر هم توسط محصولات دارای کربن اکتیو درمان می‌شود.

اما شاید جالب باشد بدانید فرآیند جذب لکه‌ها و باکتری‌ها توسط کربن فعال چگونه است؛ در تصویر زیر این فرآیند را مشاهده کنید.

۵۱۰۰۵۰۷

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.