6

فضای درمانی بیمارستان اهر ۲۰۰۰ مترمربع توسعه می‌یابد

  • کد خبر : 10830
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۳۸
فضای درمانی بیمارستان اهر ۲۰۰۰ مترمربع توسعه می‌یابد

اهر- نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از افزایش ۴۶ تخت بستری در بیمارستان باقرالعلوم اهر تا دهه فجر خبرداد و گفت: فضای درمانی این بیمارستان دوهزار مترمربع توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محرم‌زاده صبح امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان باقرالعلوم اهر ضمن تبریک روز پرستار با گلایه از کمبود امکانات و نیروی پرستاری در بیمارستان باقرالعلوم اهر تصریح کرد: معیشت و درآمد کادر درمان در مقابل خدمات‌رسانی بسیار اندک است از این‌رو مجلس از طرح و لوایحی که بتواند از مشکلات کادر درمان بکاهد حمایت می‌کند.

وی از توسعه دوهزار مترمربعی فضای درمانی بیمارستان باقرالعلوم اهر خبر داد و افزود: بخش‌های جدید ال‌. دی‌. آر با ۱۵ تخت، دیالیز با ۲۱ تخت و بخش ویژه مراقبت با ۱۰ تخت و مجموع سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ میلیارد تومانی تا دهه فجر در بیمارستان باقرالعلوم اهر راه‌اندازی می‌شود و در مجموع ۴۶ تخت بستری به ظرفیت این بیمارستان اضافه خواهد شد.

وی تأمین و نصب دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان باقرالعلوم اهر را جزو اولویت‌ها و نیازهای اساسی در شرایط کرونایی عنوان کرد، یادآور شد: در ایام کرونایی برای اینکه مشکلی در تأمین اکسیژن نداشته باشیم لازم است تا شرکت طرف قرارداد دستگاه اکسیژن‌ساز را در محل تعیین شده این بیمارستان نصب کند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نصب و راه‌اندازی دستگاه MRI بیمارستان باقرالعلوم اهر که قرار بود در خدمت مردم باشد با گذشت ماه‌ها هنوز این وعده تحقق نیافته است.

وی با بیان اینکه پرستاری که شب‌ها و در شرایط کرونایی دقیقه‌ای خواب ندارد و هر لحظه از بیماران مراقبت می‌کند، قابل ستایش است افزود: نمایندگان مجلس وظیفه دارند تا در سنگر پارلمان از حق و حقوق پرستاران دفاع کنند.

وی گفت: پرستاران شاغل در بیمارستان‌های اهر و هریس در مقایسه با برخی شهرستان‌ها از نظر امکانات و تجهیزات با کمترین تجهیزات و امکانات به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

محرم‌زاده خاطرنشان کرد: سختی شغل و زحمات کادر درمان به خصوص پرستاران در شرایط کرونایی مضاعف‌تر شده است و کادر درمان در این شرایط همانند سربازان گمنام در خط مقدم جبهه نبرد با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت شهرستان اهر و منطقه ارسباران یادآور شد: هر پزشک و پرستاری که در مقابله با کرونا به فیض شهادت نائل گردیده در واقع سرمایه‌ای از دست داده‌ایم که وجودشان برای سلامتی مردم ضروری بود؛ لذا قدردانی از فداکاری و مجاهدت کادر درمان کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

۵۱۰۰۰۳۹

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.