9

قابلیت اجرای نسخه الکترونیک در نرم افزار مطب‌ها و مراکز درمانی

  • کد خبر : 11238
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
قابلیت اجرای نسخه الکترونیک در نرم افزار مطب‌ها و مراکز درمانی

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: قابلیت پیاده‌سازی نسخه الکترونیک در نرم افزار مطب‌ها و مراکز درمانی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رضایی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر و نظام پزشکی در سطح ستاد برای پیگیری نسخه نویسی الکترونیکی تشکیل شده است، گفت: این شورا در سطح استان با هدف رفع چالش‌های استقرار نسخه الکترونیک، یکسان‌سازی کدینگ و قواعد تشکیل خواهد شد، ضمن اینکه ایجاد درگاه واحد جهت ارائه خدمات الکترونیک بین سازمان‌ها در دستور کار قرار دارد و اقدامات اصلی این کار نیز انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه معماری نسخه الکترونیک مبتنی بر سرویس است، سرویس‌های رسیدگی آنلاین و نسخه الکترونیک قابلیت پیاده‌سازی در نرم افزار مطب‌ها و مراکز را دارد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۰ شرکت نرم افزاری گواهینامه آزمایشگاه سازمان بیمه سلامت را کسب کرده‌اند و از طریق نرم افزار خود اقدام به ارسال نسخ الکترونیک می‌کنند؛ با این وجود پنل سازمان بیمه سلامت برای موسساتی که فاقد نرم افزار هستند، نیز در حال خدمت رسانی است؛ البته در صورت عدم دسترسی به یارانه مراکز می‌توانند از اپلیکیشن نسخه الکترونیک استفاده کنند.

وی در پایان تصریح کرد: هم اکنون مطالبات نسخ الکترونیک تولید شده، تا قبل از ۱۰ ام ماه پرداخت می‌شود، همچنین ارائه مشوق‌ها مبتنی بر تعداد نسخ الکترونیک ثبت شده به مراجع بالادستی اعلام شده و ان شاالله در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود

۵۱۰۵۱۹۳

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=11238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.