3

امتحانات حضوری دانش‌آموزان تهرانی لغو شد

  • کد خبر : 11365
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
امتحانات حضوری دانش‌آموزان تهرانی لغو شد

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: براساس آخرین تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا امتحانات حضوری دانش‌آموزان تهرانی ملغی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در حاشیه نشست بررسی پیامدهای اجتماعی ناشی از همه گیری کووید ۱۹ به خبرنگاران، افزود: برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان در تهران به طور کامل منتفی است و این حتی شامل پایه اول و دوم ابتدایی هم می‌شود. در تهران برگزاری آزمون کاملاً مجازی و غیرحضوری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تهران همچنان در شرایط نارنجی به سر می‌برد، ادامه داد: این منع حضور از جمله محدودیت‌های وضعیت نارنجی است.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به اینکه برای تأمین واکسن‌های کرونا نیاز به سبد متنوع داریم، گفت: بحث واردات مکفی واکسن‌های کرونا از مطالبات عمومی مردم است و دولت باید حداکثر تلاش خود را با چابکی انجام دهد. برای حمایت از گروه‌های آسیب پذیر از نظر سلامت باید، واکسن سریع‌تر تهیه شود.

وی با اشاره به اینکه خبری‌های خوبی از تولید واکسن داخلی به گوش می‌رسد، افزود: ۳ تا ۵ پلتفورم آماده است که برای ورود به مرحله مطالعات انسانی از نظر زمانی اندکی با هم تفاوت دارند.

زالی ادامه داد: تاکنون مطالعات انجام شده در آزمون‌های حیوانی واکسن‌های ایرانی کرونا امیدبخش، مؤثر و کارا بوده است. در حال حاضر ۱۵۶ شرکت پژوهشی در عرصه جهانی در حال در این زمینه فعال هستند و تعداد ۱۲ شرکت جلوتر از بقیه قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه چین ۲ نوع واکسن کرونا تولید کرده است، گفت: در کنار مدرنا و فایزر واکسن چین هم توزیع جهانی می‌شود.

۵۱۰۷۱۵۴

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=11365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.