9

اجرای ۲۱۹ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 11557
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
اجرای ۲۱۹ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های آذربایجان‌شرقی
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در ۹ ماه سال جاری ۲۱۹ کیلومتر از راه‌های استان روکش آسفالت شد.

به گزارش آژانس خبری تبریز من به نقل از ایرنا غلامرضا رسول زاده، روز شنبه با بیان اینکه از این میزان ۱۴۹ کیلومتر از راه های شریانی و ۷۰ کیلومتر از راه های فرعی و روستایی استان با استفاده از ۲۳۲ هزار و ۸۶۰ تن آسفالت روکش شده است، افزود: این عملیات برای نگهداری، ارتقای ایمنی تردد و بهسازی رویه راههای استان اجرا شده است.

وی اظهار داشت: راه های شریانی آزادراه تبریز – زنجان، تبریز- صوفیان- مرند- جلفا- اسکانلو، تبریز- آذرشهر- بناب- ملکان، تبریز- اهر- ورزقان- هریس، بناب- مراغه- هشترود- قره چمن و تبریز- بستان آباد- میانه- سرچم- سراب در این عملیات روکش آسفالت شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در فصل کاری سالجاری در راه های استان ۶۱۵ کیلومتر درزگیری انجام شده است، گفت: در این مدت عملیات تعمیرات اساسی ۱۴ پل، تعریض یک دستگاه پل، بازسازی و احداث دو دیوارحائل، تکمیل یک تقاطع غیرهمسطح و تکمیل و احداث سه زیرگذر توسط اداره ابنیه فنی این اداره کل انجام شده است.

رسول زاده، ادامه داد: در ۹ ماه سالجاری دو هزار و ۵۶۲ کیلومتر از راههای مختلف استان خط کشی، ۲۳ مورد اصلاح تقاطع های T شکل و رفع نقاط حادثه خیز اجرا شده است.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=11557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.