10
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار دولت است

  • کد خبر : 11571
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار دولت است
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار دولت است، گفت: برای اتمام این طرح‌ها تا پایان دولت تلاش می‌کنیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز شنبه در نشست با مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالای آذربایجان در صنعت خودرو باید توجه بیشتری به این بخش شود، خودروسازی توسعه یابد و وزارتخانه نیز در این خصوص آمادگی دارد.

وی به ظرفیت بالای شرکت تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: این شرکت می‌تواند صنعت خودروسازی را هم در کنارش ایجاد کند و ایدرو هم می‌تواند در آذربایجان شرقی کمک و مشارکت داشته باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: آذربایجان حق بزرگی بر گردن ایران دارد و در این خطه برای تمامیت ارضی کشور خدمات بزرگی ارائه شده است.

وی تاکید کرد: روزگاری تبریز قطب صنعتی کشور بود و شاهرگ حیاتی صادرات به اروپا به حساب می آمد که البته هنوز هم مرکز مهم صادرات کشور است.

رزم حسینی افزود: صنعت آذربایجان شرقی بعد از انقلاب هم با فراز و نشیب های بسیاری روبرو بوده و در شرایط تحریم نیز صنعت منطقه بی آسیب نمانده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت آذربایجان شرقی، به طور حتم نسبت به این استان توجه بیشتری خواهیم کرد و در عمل این موضوع را نشان خواهیم داد.

وی ادامه داد: ۱۶ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در حوزه مس آذربایجان شرقی انجام شده و در موضوع نفلین سینیت نیز کارهای خوبی انجام شده است .

وی افزود: طرح مسئولیت های اجتماعی شرکت‌های بزرگ نیز در موردش به زودی در تهران تصمیم‌گیری می‌ کنیم.

پیش از این نشست، وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه صنعتی تراکتورسازی تبریز نیز بازدید کرد.

وزیر صمت برای انجام سفر کاری ۲ و بهره برداری از چند طرح صنعتی و دیدار با فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی عصر جمعه وارد تبریز شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=11571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.