6

تعیین تکلیف مسیر وادی رحمت به اندیشه/ تصمیم نهادهای بالادستی اجرا می‌شود

  • کد خبر : 11790
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
تعیین تکلیف مسیر وادی رحمت به اندیشه/ تصمیم نهادهای بالادستی اجرا می‌شود
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با بیان اینکه وضعیت بازگشایی مسیر وادی رحمت به اندیشه فردا مشخص می‌شود گفت: تصمیم نهادهای بالادستی اجرا می‌شود.
به گزارش آژانس خبری تبریزمن فرخ جلالی با اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: با وخامت وضعیت کرونا و اعمال محدودیت‌ تردد در سطح تبریز، مسیر ورودی وادی رحمت نیز با ابلاغ ستاد پیشگیری از کرونا مسدود شده بود.
وی با تاکید بر اینکه تصمیم‌گیری در خصوص منع ورود یا رفع محدودیت تردد در مسیر وادی رحمت، در اختیار نهادهای بالادستی است افزود: وضعیت بازگشایی این مسیر فردا در جلسه‌ای ویژه بررسی و در اسرع وقت به اطلاع عموم خواهد رسید.
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با رد مطالب مطرح شده در خصوص ممانعت سازمان آرامستانهای تبریز نسبت به بازگشایی مسیر گفت: تاکنون با هیچ یک از اهالی منطقه ملاقات نکرده و نامه‌‌ای هم به رویت بنده ما نرسیده است.
وی تصریح کرد: سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز تابع دستورات ستاد کرونا و مقامات ذیربط است و ضوابط هرچه باشد، اجرایی خواهد شد.
جلالی با بیان اینکه راه دسترسی اندیشه از اتوبان تبریز-سهند باز بوده و تردد در آن جریان دارد تاکید کرد: مسیر وادی رحمت به اندیشه یک راه دسترسی موقت بوده و طبق قانون، تمام آرامستانهای کشور باید محصور باشند.
لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=11790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.