8

واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی در شرایط کرونا و تحریم تعطیل نشدند

  • کد خبر : 11960
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی در شرایط کرونا و تحریم تعطیل نشدند
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت بدون تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی استان در شرایط کرونایی و تحریم گفت: تولید کنندگان سربازان اصلی کارزار و میدان مبارزه با تهاجم اقتصادی هستند و در برهه های حساس تحریم، مردانگی خود را بیش از پیش به اثبات رسانده اند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در جلسه ای با مدیران استان و فعالان بخش خصوصی شهرک عالی نسب تبریز که در محل کارخانه کاشی تبریز برگزار شد با قدردانی از تلاش شبانه روزی تولیدکنندگان و صنعتگران در شرایط تحریم اظهار کرد: پیشرفت و عظمت روزافزون واحدهای تولیدی و صنعتی استان، افتخار آفرین است.

وی افزود: مجموعه های تولیدی نقش بسیار مهمی در توسعه و شکوفایی اقتصادی استان دارند و با رعایت استانداردهای بین المللی، روز به روز بر کمیت و کیفیت محصولات تولیدی خود می افزایند.

استاندار آذربایجان شرقی از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان خواست که نسبت به معرفی اقدامات، دستاوردهای موفق و محصولات تولیدی خود به عموم مردم، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

پورمحمدی اظهار کرد: معرفی محصولات باکیفیت داخلی، آشنایی و رغبت مردم را نسبت به استفاده از کالاهای ایرانی افزایش داده و روز به روز بر تعداد جوانان شاغل در کارخانه ها می افزاید.

مدیرعامل یک شرکت تولید کاشی نیز در این جلسه با اشاره به اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر در این کارخانه گفت: به رغم تمامی مشکلات همچون تحریم، کارخانه کاشی تبریز به صورت سه شیفتی و با برترین استانداردهای روز دنیا به فعالیت خود ادامه می دهد.

صمد حسن زاده ادامه داد: تولیدات این کارخانه به بسیاری از کشورهای همسایه و چندین کشور اروپایی نیز صادر می شود.

فرماندار و نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی و همچنین تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیز در این جلسه به بیان مطالبات و مشکلات خود همچون آسفالت راه دسترسی و تقویت زیرساخت هایی همچون برق و آب شرب در این منطقه پرداختند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=11960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.