10
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛

اهدای ۴۰۰۰ دستگاه تبلت دانش آموزی توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 11905
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
اهدای ۴۰۰۰ دستگاه تبلت دانش آموزی توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از اهدای ۴۰۰۰ دستگاه تبلت به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح کارگاه قالیبافی مددجویان کمیته امداد اهر، کمیته امداد را حامی تولیدات و محصولات ملی عنوان کرد و افزود: این نهاد، آماده بازگرداندن اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را به عرصه اشتغال و تولید بوده و در این راستا امسال کمیته امداد در سطح استانی برای بیش از ۶۵۰۰ نفر فرصت شغلی مختلف ایجاد کرده است.

محمد کلامی گفت: کمیته امداد از تولیدات مددجویان به خصوص از تولیدات فرش نفیس آن‌ها در عرصه بازار فروش و صادرات حمایت می‌کند.

وی افزود: امسال با توجه به کاهش ۲۰۰ میلیارد ریالی اعتبارات دولتی به این نهاد و فشارهای اقتصادی و هزینه‌های بالا، خدمات رسانی به مددجویان کمترین کاهشی نداشته است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اشتغال و درآمد کم را از معضلات و مشکلات اساسی خانواده‌های تحت پوشش شهرستان اهر عنوان کرد و افزود: باید تمام مسئولان در رفع این معضل و مشکل به فکر چاره اساسی باشند.

احمد محرم زاده گفت: شهرستان اهر با وجود منابع و پتانسیل‌های غنی برای ایجاد اشتغال و درآمد، متاسفانه در این خصوص چندان توجه ویژه‌ای نشده و لازم است که مسئولان با برنامه ریزی‌های جامع و مدون بتوانند از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود به نفع توسعه و پیشرفت این شهرستان اقدام کنند.

وی افزود: متاسفانه هشت درصد جمعیت خانوار شهرستان اهر تحت پوشش کمیته امداد هستند که برای کاهش این آمار، ایجاد مراکز اشتغال و تولید برای اشتغال این عزیزان می تواند بسیار حیاتی و مهم باشد.

وی، اشتغال را معضل اصلی جوانان منطقه دانست و افزود: از سرمایه گذارانی که بخواهند برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در این شهرستان گام بردارند حمایت خواهد شد.

محرم زاده از فعالیت هفت معدن به مالکیت شرکت ملی صنایع مس ایران و شش معدن به مالکیت بخش خصوصی در شهرستان اهر خبر داد و گفت: باید توجه شود درآمدها و پتانسیل‌های اشتغال زایی این معادن به نفع شهرستان اهر و در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان این شهرستان باشد.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=11905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.