11
فرماندار خداآفرین تشریح نمود:

اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی و همکاری مردم عامل کنترل کرونا در خداآفرین

  • کد خبر : 11972
  • ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی و همکاری مردم عامل کنترل کرونا در خداآفرین
فرماندار خداآفرین گفت: با اقدامات ارشادی، اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و همچنین مصوبات ستاد ملی توسط مردم و تمامی دستگاه های اداری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان جزو مناطق موفق در کنترل شیوع کرونا در کشور بوده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علی امیری‌راد طی گفت وگویی افزود: از اسفند ماه سال گذشته تا کنون ۳۰۸ نفر در خداآفرین به این بیماری مبتلا و ۱۴ نیز متاسفانه فوت کرده اند.

وی در ادامه جمعیت این شهرستان را حدود ۳۳ هزار نفربرشمرد و اظهار داشت : هرموقع با تجمعات و مراسم های عزاداری و عروسی مقابله کردیم و مردم نیز همکاری داشتند آمار کرونا بسیار پایین بود.

وی در این خصوص اظهار داشت: تا مهر ماه تعداد مبتلایان کرونا در این شهرستان تنها ۶۷ نفر بود ولی به علت افزایش برخی تجمعات این عدد بعد از آن افزایش داشت که خوشبختانه با اعمال برخی محدودیت ها موفق به کنترل شیوع بیماری شده ایم.

امیری راد از همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها برای جلوگیری از برگزاری هرگونه تجمع مانند عروسی و عزاداری‌ها خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچگونه بستری بیمار کرونایی در این شهرستان وجود ندارد.

به گفته وی خداآفرین از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور جزو مناطق با وضعیت سفید بود و با توجه به حذف رنگ سفید در تقسیم‌بندی ستاد ملی کرونا اینک در وضعیت زرد قرار گرفته‌ایم.

فرماندار شهرستان خداآفرین همچنین به اجرای طرح کشوری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مقابله با این بیماری  در این منطقه نیز اشاره نمود و گفت: سپاه پاسداران این طرح را به خوبی در شهرستان و تمامی روستاها شروع کرده و هلال‌احمر، اداره بهداشت، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در این طرح مشارکت دارند.

امیری راد در پایان ضمن توصیه اهالی این شهرستان به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم عادی انگاری شیوع ویروس کرونا در کشور ابراز امیدواری نمود زمستان امسال را با حداقل مبتلایان به پایان برسانیم.

شایان ذکر است شهرستان خداآفرین از نظر مدیریت و مهار ویروس کرونا و همکاری مردم جزو مناطق موفق کشوری محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=11972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.