6
یادداشت/

آفرین، که حالمان را خوب کردید!

  • کد خبر : 12102
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
آفرین، که حالمان را خوب کردید!
درختان و جنگل‌ها، سرمایه ماست، اما سرمایه ملی ما شما قهرمانان فداکار هستید، شماها سرمایه‌ای هستید که از هر تک تک‌تان هزاران درخت زیبا می‌روید.
تبریزمن – علیرضا امیری: دیشب شعله‌های سوزناک آتش باز هم بر جان میراث غنی آذربایجان – جنگل‌های قره‌داغ – افتاد، شعله‌هایی که در چند سال اخیر بارها پازل این بهشت را از ما جدا کرده است.
صبح در شبکه‌های اجتماعی شنیدیم آتش جنگل مهار شده است، اما انگار دیگر انتظاری در کار نبوده است و چهار جوان ساعت ۲۲:۳۰ راهی جنگل شده‌اند تا جان خود را حائل میان آتش و محیط‌زیست کنند. آنها فداکارانه به جنگل زده‌اند تا سلسله رشادت‌های مردان و زنان این دیار را ادامه دهند. بله آن‌ها از دیار ستارخان‌ها، باکری‌ها، ریزعلی خواجوی‌ها به جنگل زده‌اند، با کمترین تجهیزات و امکانات به جنگ با آتش رفته‌اند و بدون اینکه پشتیبانی رسانه‌ای همراه‌شان باشد حوالی ساعت ۳:۰۰ بامداد، قهرمانانه موفق به مهار کامل آتش سوزی شده و بعد از لکه‌گیری برگشته‌اند.
قهرمانان این صحنه، در ویدیو منتشر شده می‌گویند؛ این درختان سرمایه‌های ملی ماست. اما من می‌گویم؛ درختان و جنگل‌ها، سرمایه ماست، اما سرمایه ملی ما شما قهرمانان فداکار هستید، شماها سرمایه‌ای هستید که از هر تک تک‌تان هزاران درخت زیبا می‌روید. آفرین! چقدر حالمان را خوب کردید.
مردم عزیز و دستگاه‌های متولی باید قدر این اقدامات داوطلبانه را بدانیم و آن‌ها را بسیار ارزشمندانه ارج نهیم.
لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.