13
معاون استاندار آذربایجان غربی:

طرح توسعه و محرومیت زدایی تکاب باید در ابعاد مختلف صورت گیرد

  • کد خبر : 12111
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
طرح توسعه و محرومیت زدایی تکاب باید در ابعاد مختلف صورت گیرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: اقدامات موثری در جهت محرومیت زدایی در تکاب صورت گیرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا نادر صادقی در جلسه سه جانبه توسه شهرستان تکاب گفت: شهرستان تکاب به عنون یکی از ۳۱ شهرستان محروم و توسعه نیافته کشور معرفی شده و در این راستا اقدامات موثری باید در جهت محرومیت زدایی در این شهرستان صورت گیرد.

وی با اشاره تدوین و آماده شدن  طرح توسعه شهرستان تکاب در سال ۱۳۹۷ اظهار کرد: این طرح در سال جاری به روز رسانی شده و در اختیار وزارت کشور قرار گرفته است.

صادقی ادامه داد: طرح توسعه و محرومیت زدایی شهرستان تکاب باید در ابعاد مختلف صورت گیرد و در کنار تامین اعتبارات مورد نیاز استانی ، اعتبارات ملی نیز توسط دستگاه های اجرایی استان برای اجرای طرح های مختلف در این شهرستان جذب و از ظرفیت فعالان بخش خصوصی نیز در این زمینه باید بهره برد.

ناصر حضرتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه توسعه پایدار ، متوازن و همه جانبه شهرهای مختلف استان را از جمله اولویت های این سازمان عنوان کرد و افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تمامی محورهای مختلف و لازم برای توسعه متوازن هر کدام از شهرستان های مختلف استان را با جلب نظر مدیران و کارشناسان احصا کرده است.

وی به نگاه ویژه دولت به توسعه شهرستان تکاب نیز اشاره کرد و گفت: میزان اعتبارات شهرستان تکاب از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ از ۱۳ میلیارد تومان به ۵۷ میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: امسال نیز با وجود مشکلات مالی و اعتباری دولت بیش از ۳۰ درصد اعتبارات شهرستان تکاب تخصیص یافته است و ما تلاش می کنیم بخش قابل توجه اعتبارات این شهرستان تا پایان سال نیز تخصیص یابد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.