11

بدون هیچ اختلافی با باشگاه علم و ادب قطع همکاری کردم/ عدم خروج سهمیه علم و ادب از استان تنها هدف مدیران باشگاه بود

  • کد خبر : 12232
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
بدون هیچ اختلافی با باشگاه علم و ادب قطع همکاری کردم/ عدم خروج سهمیه علم و ادب از استان تنها هدف مدیران باشگاه بود
مدیرعامل سابق تیم فوتبال علم و ادب تبریز گفت: قطع همکاری‌ام با باشگاه بدون هیچگونه اختلاف انجام گرفت، هر دو طرف به بن‌بست رسیده بودیم و راهی جز این کار نداشتیم.

امیر قشونی در گفت‌وگو با آژانس خبری تبریزمن با بیان اینکه باشگاه‌های خصوصی در ایران، با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه‌اند، اظهار داشت: هر چند، مالک و مدیران باشگاه علم و ادب، افرادی فوتبالی و خوش‌فکر هستند، اما مدیریت یک تیم فوتبال در این سطح، هزینه‌های بسیار زیادی دارد و همین موضوع به مجموعه علم و ادب و بسیاری از فعالان ورزشی اجازه فعالیت مفید نمی‌دهد.
وی با اشاره به اینکه مقرر بود با تأمین هزینه‌های اداره باشگاه از طریق جذب سرمایه‌گذاران خصوصی و بومی، مانع از خروج این سهمیه ارزشمند از استان شویم، افزود: در اصل، خرید امتیاز تیم شهرداری توسط آقای بابازاده نیز با همین هدف و نیت انجام پذیرفت. اما متاسفانه هیچ‌کدام از افرادی که در ابتدای کار، وعده و تعهد حمایت مالی داده بودند، به تعهدات خود عمل نکردند و همین امر باعث شد تداوم حضورم در سمت مدیرعاملی نیز گرهی از مشکلات باز نکند.
مدیرعامل سابق تیم فوتبال علم و ادب تبریز ادامه داد: مثلا در جلسه‌ای که اوایل آبان‌ماه در خصوص مشکل بدهی شهرداری به فدراسیون فوتبال و برخی بازیکنان سابق تیم فوتبال شهرداری به همراه دکتر آجودان زاده نایب رئیس شورای شهر و دکتر شهین باهر داشتیم، شهردار تبریز پرداخت بدهی‌های قبلی را تکلیف قانونی شهرداری دانست و قول پرداخت تمام دیون تیم فوتبال شهرداری به فدراسیون را داد. ولی می‌بینیم این مشکل کماکان وجود دارد.
وی افزود: اینکه چه کسانی در بدنه شهرداری حتی برخلاف تصمیم و دستور شهردار، عمل می‌کنند، برای شخص بنده جای سوال دارد.
قشونی، پول را مساله اصلی فوتبال برشمرد و خاطرنشان کرد: بدون پول، هیچ نگرش یا برنامه‌ای به ثمر نمی‌رسد و تمام کسانی که در این دو سال، از عملکرد باشگاه علم و ادب تبریز انتقاد کرده‌اند، قدمی در راستای حل مشکلات این باشگاه یا کمک به آن، برنداشتند.
وی در خاتمه سخنانش با آرزوی موفقیت برای باشگاه علم و ادب تبریز در این فصل و صعود به لیگ دسته یک، گفت: کادر فنی و بازیکنان این تیم در سطح بالایی قرار دارند. بنابراین بایستی همگی حمایت از این تیم و سایر تیم‌های استان را، حمایت از فوتبال استان وظیفه خود بدانیم تا زمینه‌های رشد و شکوفایی جوانان آذربایجان از بین نرود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.