12
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی:

فوت جوانی بر اثر گازگرفتگی در داخل ماشین/ نجات ۱۲ نفر از مرگ حتمی در تبریز

  • کد خبر : 12193
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
فوت جوانی بر اثر گازگرفتگی در داخل ماشین/ نجات ۱۲ نفر از مرگ حتمی در تبریز
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: ۱۲ نفر که در تبریز دچار گازگرفتگی شده بودند، با اقدامات به موقع اورژانس تبریز از مرگ حتمی نجات یافتند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن “وحید شادی نیا”، از نجات ۱۲ نفر از مرگ حتمی در تبریز خبر داد و گفت: در روز گذشته، ۱۲ نفر از همشهریان تبریزی دچار گازگرفتگی و کاهش هوشیاری شده بودند که با اقدامات به موقع اورژانس تبریز، از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی با بیان این که حال عمومی هر ۱۲ نفر خوب است، تصریح کرد: در اثر استنشاق منواکسید کربن، حال عمومی آنان خوب نبود که بعد از نصب اکسیژن و برگشت هوشیاری و انتقال به بیمارستان سینا تبریز، نجات یافتند.

شادی نیا به علت این گازگرفتگی ها اشاره کرد و اذعان داشت: این اتفاقات که در طی سه حادثه روی دادند، یک مورد از آن به دلیل استفاده نادرست از بخاری گازی و دو مورد دیگر هم به دلیل نصب آبگرمکن در محیط نامناسب بوده است.

وی افزود: در هر کدام از این سه حادثه، چهار نفر دچار گازگرفتگی شده بودند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در ادامه از فوت یک جوان ۳۵ ساله در فاز یک سهند خبر داد و خاطر نشان کرد: دیشب یک جوان ۳۵ ساله که در داخل خودروی خود با روشن کردن گاز پیک نیک اقدام به گرم کردت محیط ماشین خود نموده بود، متاسفانه در اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.