8
معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

برگزاری دوره های تکمیلی مهارت آموزی سربازان ضروری است

  • کد خبر : 12277
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
برگزاری دوره های تکمیلی مهارت آموزی سربازان ضروری است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: اجرای فقط ۸۰ ساعت کارگاه آموزشی مهارتی برای سربازان کافی نیست و باید دوره های تکمیلی نیز طی شود تا سربازان با مهارت هایی مطمئن وارد بازار کار شوند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا نادر صادقی روز دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی آموزش و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح آذربایجان غربی افزود: برای تسهیل در جذب در بازار کار، سربازان وظیفه مهارت آموزش فنی و حرفه ای را فرا می گیرند و روند کنونی مهارت آموزی در استان بسیار امیدوار کننده است.

وی اظهار داشت: در قالب اجرای تفاهم‌نامه بین ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت کشور، سربازان وظیفه در مدت ۲ سال سربازی خود در رشته‌های مختلف مهارت‌های فنی و حرفه ای را کسب می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: باید بستر بروز و بیان ایده های خلاقانه با نظر و دستورالعمل نیروهای مسلح فراهم شود و کشف ایده های خلاقانه در بین سربازان برای دستیابی به فرآیندهای بهبود وضعیت بسیار موثر خواهد بود.

صادقی با تاکید بر رصد مستمر سربازان مهارت دیده تا کسب یک شغل پایدار افزود: باید لیست سربازان مهارت دیده برای معرفی به واحدهای تولیدی، بازرگانی و صنعتی به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی شود.

وی ادامه داد: تهیه نقشه راه برای نیازسنجی، کسب مهارت و دستیابی به اشتغال پایدار یک ضرورت است و نباید صرفا به بیان آمار اکتفا کرد.

سالانه صدها سرباز در پادگان های خدمت وظیفه آذربایجان غربی آموزش های مهارتی را کسب می کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.