9

اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص خاموشی‌های اخیر

  • کد خبر : 12357
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص خاموشی‌های اخیر
به اطلاع شهروندان و مشترکان فهیم شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر می‌رساند؛ خاموشی‌های اخیر رخ داده سراسری و کشوری و ناشی از کاهش سوخت گاز و درنتیجه کاهش تولید نیروگاهی بوده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، شرکت توانیر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به محدودیت‌های به وجود آمده در تامین گاز نیروگاه‌های برق به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف گاز خانگی، تعدادی از نیروگاه‌های تولید برق با کاهش سوخت گاز و در نتیجه کاهش تولید برق مواجه شده‌اند که خاموشی‌های برق را در سراسر کشور در پی داشته است و این عملیات تنها مربوط به تبریز و حومه نیست و در سراسر کشور این روند اتفاق افتاده است.

افزایش بی‌سابقه‌ی مصرف گاز خانگی، برق‌های غیر مجاز، مراکز استخراج رمز ارزها و برخی از صنایع پرمصرف در روند این خاموشی‌ها تاثیرگذار بوده و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه‌ها و خاموشی‌های پراکنده در برخی مناطق را در پی داشته است.

از مردم و مشترکان همیشه همراه تبریز، اسکو و آذرشهر خواستاریم با کاهش حداقل۱ تا ۲ درجه از دمای منازل و محل کار و مدیریت مصرف گاز و برق،‌ امکان استمرار تأمین انرژی را برای همه هموطنان فراهم آورند.

خاموشی‌های ایجاد شده قابل برنامه‌ریزی از قبل نبوده و تنها با ده درصد کاهش مصرف گاز و برق، ‌امکان استمرار تأمین مطمیٔن گاز و برق در کشور فراهم خواهد بود.

امیدواریم شهروندان و مشترکان شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر با صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق ما را یاری بخشند تا از خاموشی‌های احتمالی جلوگیری شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.