15
عضو هیات مدیره شهرک سرمایه‌گذاری خارجی:

تصمیم‌گیران استانی در تشخیص اولویت‌ها، دچار مشکل هستند/ برخی به عمد در مسیر تولید سنگ‌اندازی می‌کنند

  • کد خبر : 12467
  • ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
تصمیم‌گیران استانی در تشخیص اولویت‌ها، دچار مشکل هستند/ برخی به عمد در مسیر تولید سنگ‌اندازی می‌کنند
عضو هیات مدیره شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز با انتقاد از قطع بی‌رویه برق شهرک‌های صنعتی استان گفت: ظاهرا مدیران استانی و در راس آن مدیران شرکت برق، در تشخیص اولویت‌ها دچار مشکل شده‌اند.

یاشار حمیدیه در گفت‌وگو با آژانس خبری تبریزمن با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: معلوم نیست چرا هر وقت در تامین برق مشکلاتی پیش می‌آید مدیران شرکت توزیع برق بی‌درنگ شهرک‌های صنعتی را در اولویت قطع برق قرار می‌دهند؟

وی افزود: در حالی که عصر دیروز برق دو طرف جاده تبریز -مرند برقرار بود، برق شهرک سرمایه‌گذاری خارجی را به مدت دو ساعت قطع کردند.

مدیرعامل مجموعه بزرگ صنعتی هافمن ادامه داد: هر زمان نسبت به قطع بی‌رویه برق شهرک‌های صنعتی اعتراض می‌کنیم، موضوع برنامه زمانبندی قطع برق را پیش می‌کشند در حالی که قطع برق چند ساعته در شهرک‌های صنعتی چه براساس زمانبندی باشد و چه بدون زمانبندی، مشکل‌آفرین است و خسارات زیادی را به واحدهای صنعتی وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه در واحدهای صنعتی مرتبط با فولاد، آلومینیوم و پروفیل، قطع حتی ۵ دقیقه‌ای برق، از بین رفتن چندین تن مواد اولیه و تعطیلی حداقل ۶ ساعته دستگاه‌ها به روال عادی خود را در پی خواهد داشت، گفت: مدیران و تصمیم‌گیران بایستی با مدنظر قرار دادن نظرات و پیشنهادات تولیدکنندگان و صاحبان صنایع، مانع از آسیب دیدن بخش تولید شوند.

عضو هیات مدیره شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز تصریح کرد: گویا برخی‌ها در سالی که به نام سال “جهش تولید” نامگذاری شده، با قراردادن صنایع در اولویت خاموشی، عمدا قصد سنگ‌اندازی در مسیر تولید را دارند.

حمیدیه در خاتمه سخنانش با تاکید بر اینکه بر اساس یک سیاست و نگرش غلط موجود در جامعه، صنایع همیشه مظلوم واقع می‌شوند، گفت: اینکه به همه صنایع به چشم یک واحد تولید لباس و یا بسته‌بندی موادغذایی نگریسته شود که هر لحظه می‌توان با اتصال برق در چند دقیقه مجددا آن را به مدار تولید برگرداند، اشتباه است و ریشه در بی‌اطلاعی مدیران از پروسه تولید در واحدهای صنعتی مختلف دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.