9

سهم ناوگان جاده ای از مسافرت‌ها در کشور حدود ۴۰ درصد است

  • کد خبر : 12453
  • ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
سهم ناوگان جاده ای از مسافرت‌ها در کشور حدود ۴۰ درصد است
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ۴۰ درصد ‎جابجایی ها در مسافت های میان و بلند با استفاده از ‎حمل و نقل عمومی جاده ای انجام می شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا داریوش باقر جوان روز پنجشنبه در جلسه کمیته راهبردی حمل و نقل در بخش حمل و نقل مسافری آذربایجان غربی افزود: ایمنی مسافرت با ناوگان حمل و نقل عمومی از ضریب بالایی برخوردار بوده که البته به صورت پیوسته دنبال بهبود ایمنی تردد جاده ای هستیم.

وی در خصوص هوشمندسازی خدمات بخش حمل و نقل مسافر بیان کرد: امروزه با توجه به ساختارهایی که در افکار ها و بنیان های فکری مردم به وجود آمده دیگر نمی توان با روش های ستنی در این سیستم فعالیت کرد بلکه باید با آگاهی کامل از ذائقه خدمات گیرندگان و براین اساس برنامه ریزی لازم را داشته باشیم .

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به کاهش جابجایی مسافر در سال های اخیر اظهار کرد: در حمل و نقل عمومی باید قطعا برنامه ها و اهداف به سمت مشتری مداری به عبارتی در جهت استفاده از استارت آپ ها پیش برود چراکه خدمات گیرندگان علاقمند به دریافت آن در لحظه و به بهترین و ساده ترین و ارزانترین نحو ممکن دریافت کنند و از این طریق یک دیتای بزرگتر  به دست می آیدکه ثروت اصلی در آن نهفته است.

باقرجوان رانندگان حمل و نقل عمومی را سنگرداران بی سنگر خط مقدم جبهه های اقتصادی و اجتماعی نامید و اضافه کرد: بدون صنعت حمل و نقل تمامی مناسبت های اجتماعی و اقتصادی جامعه دچار پیچدگی خواهد شد.

وی در خصوص تاثیر شیوع بیماری کووید ۱۹ بر بخش حمل و نقل عمومی گفت: این  بیماری و شیوع آن در این بخش شکننده است و باید در قالب چارچوب‌ها رفتارهای درست و رعایت پروتکل ها به جنگ این بیماری برویم .

وی با قدردانی از عملکرد فعالان بخش حمل و نقل جاده ای مسافر آذربایجان غربی با اولویت تکریم مسافران و رعایت دستورالعمل های سازمان افزود: طی بازدید صورت گرفته از پایانه مسافری شهرستان ارومیه و ناوگان در مسیر، استفاده از ماسک خوب بود  و محلول پاشی و ضدعفونی کردن نیز به صورت مستمر انجام می شود اما رصد در لحظه و عکس العمل به موقع برای ایام آتی مورد استدعای بنده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.