13
رئیس شورای شهر:

“حضرت‌پور” همچنان شهردار ارومیه است

  • کد خبر : 12683
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
“حضرت‌پور” همچنان شهردار ارومیه است
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه "محمد حضرت‌پور" همچنان شهردار این کلانشهر است، گفت: شهردار که طی هفته گذشته بازداشت شده، پیش از آن درخواست بازنشستگی خود را به استاندار آذربایجان غربی اعلام کرده بود ولی تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته و مقدمات عزل نیز فراهم نشده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا حسین بخشایشی اظهار داشت: تغییر شهردار ارومیه نیازمند مواردی شامل استعفا، دریافت حکم تعلیق از سوی دادگاه، استیضاح از سوی اعضای شورای شهر یا فقدان شرایط احرازی برای مدیریت شهری است که هیچکدام از این موارد، محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه اسناد مالی باید به امضای شهردار ارومیه برسد، اضافه کرد: اسناد لازم در همین راستای به امضای حضرت پور رسیده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه پیگیر وضعیت شهردار بازداشت شده هستیم، اظهار داشت: در صورت رسیدن به وضعیت تثبیت شده دیگری، اقدامات لازم از سوی شورای شهر اجرایی خواهد شد.

پس از بازداشت چندین شهردار منطقه و مدیران میانی در مجموعه مدیریت شهری در ۲ ماه گذشته، دوشنبه هفته گذشته شهردار ارومیه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

روز گذشته برخی از رسانه‌ها از موافقت با بازنشستگی شهردار ارومیه توسط استاندار آذربایجان‌غربی خبر داده بودند.

ارومیه بیش از ۸۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۱ هزار هکتار مساحت دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.