11
عضو شورای اسلامی شهر باسمنج:

وجود بخش مستقل، باعث اعتلای ساختاری و اصالتی منطقه مهرانرود خواهد شد

  • کد خبر : 12647
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
وجود بخش مستقل، باعث اعتلای ساختاری و اصالتی منطقه مهرانرود خواهد شد
عضو شورای اسلامی شهر باسمنج، گفت: وجود بخش مستقل، باعث اعتلای وجودی، ساختاری و اصالتی منطقه مهرانرود خواهد شد

جواد پیراسته در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس خبری تبریزمن با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: اهتمام من به زیرساخت‌ها و تعریض معابر و خیابان‌هایی معطوف است که چندین سال باعث عقیم ماندن طرح‌ها و پروژه‌ها شده‌اند. بازگشایی مسیر خیابان ولیعصر(عج) و پایین دست آن، مسیر ورودی قیه‌لوق و فاز اول عسگر دره‌سی و بازگشایی مسیر جاده گاز از طرف کندرود که به جهت بعضی مشکلات از سوی اداره گاز استان فعلا نیمه‌تمام مانده، از جمله پروزه‌هایی بودند که به صورت جدی پیگیری و عملیاتی شدند.

وی فعال کردن پروژه نیمه‌تمام فرهنگسرا، افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرداری باسمنج در جنب کوی الهیه که چندین سال بود نیمه تمام مانده بود، تکمیل و اتمام پارک بانوان در جنب شهرداری و آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر شهر که مرحله دوم آن بزودی اجرا خواهد شد را از جمله دیگر طرح‌هایی برشمرد که با همت اعضای شورای شهر و شهرداران و پرسنل خدوم شهرداری اجرا و در خدمت اهالی ولایتمدار باسمنج قرار گرفته‌اند.

پیراسته با اشاره به تعامل سازنده شورای شهر باسمنج با مدیران و انجمن‌ها، تصریح کرد: شروع پروژه سالن ورزشی باقر العلوم و بازگشایی مسیر بن بست مانند مسجد شهدا(گلزار) باسمنج از جمله طرح‌هایی است که با همکاری و مساعدت اعضای محترم شورای اسلامی و شهرداران وقت انجام یافته اند.

وی افزود: مراجعه به سازمان‌های غله و جهادکشاورزی و اوقاف و برق و گاز و آب و فاضلاب استان در جهت حل مشکلات اصناف از جمله اقدامات اجتماعی و فرهنگی شورای شهر باسمنج می‌باشد که با حمایت دوستان بزرگوارم در شورای شهر انجام یافته است.

این عضو شورای اسلامی شهر باسمنج، عمده ترین مشکل شهر را نبود شبکه فاضلاب شهری دانست و خاطرنشان کرد: نبود شبکه فاضلاب شهری، مشکلات عدیده ای را در آینده متوجه شهر و شهروندان خواهد کرد. احداث کمربندی جنوبی برای رفع معضل ورود ماشین‌های سنگین را به داخل شهر و نیز تعریض خیابان اصلی شهر از بیمارستان تا ایستگاه را از دیگر نیازها و ضروریاتی برشمرد که بایستی به ترتیب عملیاتی شده و جامه عمل پوشانده شوند.

وی با بیان اینکه از ابتدا و قبل از عضویت در شورای شهر از هواداران الحاق به کلانشهر تبریز بوده چرا که معتقد است در کنار دریا بودن بهتر از دریاچه‌ای خشک اما مستقل باشی، گفت: چنانچه گزینه بخش و تصویب و پیشنهاد آن که از سوی استاندار محترم به وزارت کشور ارسال شده منتفی گردد، باز موافق الحاق هستم، لکن وجود بخش مستقل با تعاریف خاص آن و ظرفیت‌های موجود در منطقه، باعث اعتلای وجودی و ساختاری و اصالتی منطقه مهرانرود خواهد شد. آثار فرهنگی و گردشگری و اقتصادی آن، کمبودها و ظرفیت‌های نهفته را شکوفا خواهد نمود و دوباره باسمنج پیر، جوان خواهد شد.

پیراسته در خاتمه سخنانش افزود: برای داشتن شهری نو اندیشه‌ای نو لازم است، بنابراین تا روزی که افکار گذشته را از خود دور نکرده‌ایم و بودن وجود خویش را در برابری شخصیت و انسانیت باور نکرده‌ایم، سرنوشت ما را دیگران رقم خواهند زد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.