10

برف ۱۰۰ روستا در بستان آباد را محاصره کرد

  • کد خبر : 12757
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
برف ۱۰۰ روستا در بستان آباد را محاصره کرد
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بستان آباد گفت: بارش برف و کولاک شدید راه ارتباطی ۱۰۰ روستا در این شهرستان را مسدود کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا اسد چوپانی با بیان اینکه از بارش برق از شامگاه دیروز در شهرستان آغاز شده افزود: سه اکیپ از نیروهای راهداری با استفاده از ماشین آلات سنگین در تلاش برای بازگشایی راه های بسته شده هستند.

وی با بیان اینکه تردد در راه های اصلی و فرعی در این شهرستان در جریان است گفت: عملیات بازگشایی راه های ارتباطی ادامه دارد و درنتیجه تلاش راهداران، راه اتباطی ۴۵ روستا بازگشائی شده است.

چوپانی کوهستانی و برفگیر بودن برخی از راه های روستایی و بارش نیم متری برف در ارتفاعات و کولاک شدید در این مناطق را عامل مسدود ماندن برخی از راه های روستایی عنوان کرد و افزود: در برخی از محورها کولاک اجاز بازگشایی را به ما نمی دهد.

وی با بیان اینکه در حوزه استحفاظی شهرستان بستان آباد یک هزار و ۱۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی وجود دارد افزود: تمامی ماشین آلات  راهداری بستان آباد آماده عملیات بوده و برای خدمات رسانی آماده هستند.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار تن نمک از ابتدای زمستان در حوزه استحفاظی استفاده شده است افزود: شهروندان از ترددهای غیرضرور در جاده ها خودداری کنند و در صورت ضرورت، ضمن رعایت نکات ایمنی، وسایل گرمایشی و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری بستان آباد در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز و در جبهه شمالی ارتفاعات سه هزار و ۸۰۰ متری سهند واقع شده و در فصل زمستان آب و هوای بسیار سردی دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.