10
فرمانده سپاه عاشورای استان در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز؛

ولایت‌پذیری و عمل‌گرایی مهم‌ترین شاخصه یک سپاهی است/ نوکری و خدمت به مردم بهترین نشان و مدال یک مسئول انقلابی

  • کد خبر : 12875
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
ولایت‌پذیری و عمل‌گرایی مهم‌ترین شاخصه یک سپاهی است/ نوکری و خدمت به مردم بهترین نشان و مدال یک مسئول انقلابی
فرمانده سپاه عاشورای استان گفت: اصل ولایت فقیه و اطاعت از فرامین ولی فقیه، طبق آیات، احادیث و تأکید علمای دین بر همه ما واجب است.
به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سردار عابدین خرم در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با بیان اینکه اهل عمل بودن، ولایت‌پذیری و ایثارگری از بارزترین اخلاقیات بسیجیان و سپاهیان است، اظهار داشت: تمامی شهدای انقلاب از اول تا امروز، همین ویژگی‌ها را داشتند چرا که بدون داشتن چنین شاخصه‌هایی، فدا کردن جان و مال خود، امکانپذیر نخواهد بود.
فرمانده سپاه عاشورای استان گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین نشان و مدال افتخار برای مسئولین است چرا که خدمت به مسلمین، اجری اخروی و عظیم پیش خداوند متعال دارد.
وی افزود: مسئولین و کارکنان در نظام جمهوری اسلامی ایران باید این نکته را به یاد داشته باشند که اولویت اصلی ما خدمت و رضایت مردم است و نگاه مادی و دنیوی جزء اولویت‌های آخر یک مسئول انقلابی است.
سردار عابدین خرم در ادامه با اشاره به تغییر و تحول صورت گرفته، گفت: این تغییر و تحول در همه جا مرسوم و طبیعی است اما مهم‌تر اینکه هر جا و هر مسئولیتی که برعهده ما گذاشته شد، با جان و دل در آن جایگاه، تلاش کنیم.
وی با تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و اقدامات ارزنده سرهنگ پاسدار حسن صفدری؛ فرمانده اسبق سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: وی و تمام کارکنان خدوم سپاه ناحیه امامت در طول این چند سال و به خصوص از زمان شیوع ویروس کرونا، خدمات شایسته و ارزشمندی برای مردم حوزه سپاه ناحیه امامت انجام دادند.
▪️در هر نقطه ای از کشور که بخواهند، برای خدمت و جانفشانی آماده‌ام
سرهنگ پاسدار حسن صفدری هم در آئین تکریم و تودیع خود با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: از روز اول با تکیه بر نیروهای داخلی خود سعی کردیم که امورات را پیش ببریم و همان نیروهایی که به آنها اعتماد شد، امروز جزء بهترین نیروهای سپاه ناحیه امامت بوده و برای هر مأموریتی آماده هستند.
فرمانده اسبق سپاه ناحیه امامت تبریز، افزود: افزایش تعداد حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های محلی، فعالیت گسترده در حوزه بسیج کارگری و حل مشکلات مراکز صنعتی بزرگ، اجرا و ساخت ده‌ها خانه محروم، حل مشکلات زیرساختی در محله‌های محروم حوزه سپاه امامت، اعطای بیش از ۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، جمع آوری ۶ میلیارد تومان کمک مردمی برای جبهه مقاومت، جمع آوری ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک مردمی برای سیل‌زدگان و ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای زلزله‌زدگان، اشتغال بیش از ۱۵۰۰ نفر در باغ‌معروف در قالب طرح هر خانه یک کارگاه قالی‌بافی، کسب عنوان‌های برتر در جشنواره مالک اشتر سپاه و جشنواره‌های استانی، تهیه و توزیع بیش از ۱۲۰ هزار بسته معیشتی و… از جمله فعالیت‌هایی است که می‌توان به آنها اشاره کرد.
وی افزود: از سن ۱۴ سالگی که به سپاه وارد شده‌ام تاکنون هیچگاه اراده و انگیزه‌ام برای خدمت در سپاه کم نشده است و امروز هم با همان انرژی و انگیزه حاضرم در هر نقطه از کشور که بخواهند، برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عازم شوم.
▪️باید فرهنگ بسیج و تربیت نسل سلیمانی‌ها را در جامعه گسترش دهیم
فرمانده جدید سپاه ناحیه امامت تبریز هم در این آئین گفت: یکی از نعمت‌های الهی برای ما وجود انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم طبق آیه (ثم لتسئلن یومئذ عن النعیم) در مقابل تمامی نعمت‌های خداوندی پاسخگو و شاکر باشیم.
سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل افزود: قطعا در روز قیامت از نعمت‌های الهی سوال خواهد شد و آن موقع همه مسئولین باید در قبال مسئولیت‌هایی که داشته‌اند پاسخگو باشند.
فرمانده سپاه ناحیه امامت با بیان اینکه کشتی انقلاب ، طوفانهای پر تلاطمی را با موفقیت پشت سر گذاشته است گفت : بنا به فرمایش مقام معظم رهبری،  ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی با وجود انواع اقسام توطئه ها و فتنه ها چیزی شبیه به معجزه و نعمت الهی است.
وی ادامه داد: وجود ولایت فقیه از عوامل اصلی و تاثیرگذار در بقا، سربلندی و پیشرفت انقلاب اسلامی و به عنوان موتور محرکه انقلاب است.
سرهنگ پاسدار پور اسماعیل در پایان خدمت در سپاه و بسیج که به عنوان ستون خیمه انقلاب محسوب می‌شوند را توفیق الهی دانست و گفت: رجاء واثق دارم که با عنایت خداوند باری تعالی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم سربازی لایق و شایسته برای مقام معظم رهبری باشیم و بتوانیم فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) را با نشر فرهنگ بسیج و تربیت نسل سلیمانی‌ها در جامعه گسترش دهیم.
لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.