12

کاهش ۲۱ درصدی مصرف بنزین در ۹ ماهه سال جاری در منطقه آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 12859
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کاهش ۲۱ درصدی مصرف بنزین در ۹ ماهه سال جاری در منطقه آذربایجان شرقی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از کاهش ۲۱ درصدی مصرف بنزین در ۹ ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علی روح اللهی با بیان اهمیت مدیریت مصرف سوخت و انرژی در اقتصاد خانوار و کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی اظهار داشت: در ۹ ماهه نخست سال ۹۹ مصرف بنزین معمولی و سوپر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: در راستای سیاست‌های دولت محترم جهت کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی و بهره‌مندی از هوای پاک در جایگاههای عرضه سوخت کلانشهر تبریز و شهرهای حومه بنزین یورو۴ توزیع گردیده همچنین نفت‌گاز یورو۴ نیز علاوه بر شهرستان تبریز در مسیرهای مواصلاتی بین المللی به مصرف کنندگان عمده عرضه می‌گردد.

وی افزود: کاهش مصرف بنزین موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری شده، به طوری که با این کاهش بیش از ۶۶۰۰ میلیارد ریال از بابت یارانه بنزین صرفه جویی شده است.

روح اللهی، شیوع کروناویروس و کاهش سفرهای درون‌شهری و بین شهری که در راستای اجرای محدویت‌های مربوطه پیش آمده، همچنین استقبال مصرف کنندگان از سوخت جایگزین سی.ان.جی در استان را از علل کاهش مصرف بنزین عنوان نمود.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی با تشکر از همت تلاشگران عرصه سوخت‌رسانی یاد‌آور شد: سوخت موردنیاز بخش حمل و نقل منطقه آذربایجان شرقی، با همکاری ۹ شرکت حمل و نقل فرآورده های نفتی و ۵۴۰ دستگاه نفتکش و فعالیت شبانه‌روزی ۳۴۴ باب جایگاه عرضه سوخت استان بی وقفه و بدون کمترین مشکلی تأمین و توزیع می گردد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.