20

قدرت‌نمایی تراکتور در بازی‌های خارج از خانه

  • کد خبر : 12977
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
قدرت‌نمایی تراکتور در بازی‌های خارج از خانه
تیم فوتبال تراکتور در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر در خارج از خانه به مراتب خطرناک‌تر از بازی‌های خانگی ظاهر شده و از مجموع ۱۹ امتیازی که تاکنون کسب کرده، ۱۳ امتیاز آن در بازی‌های خارج از خانه به دست آمده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، شیوع کرونا و محرومیت بازی های فوتبال از حضور تماشاگران علاوه بر اینکه در جذابیت بازی ها تاثیر گذاشته، امتیاز میزبانی را نیز تا حد بسیاری برای تیم های پرطرفدار از بین برده است؛ در واقع در این گونه بازی ها، تیم میزبان هیچ برتری نسبت به تیم میهمان نداشته و برگزاری دیدارها بدون تماشاگران و طرفداران تیم ها، همانند برگزاری مسابقه در زمینی بی طرف است.

تیم تراکتور نیز که دارنده عنوان محبوب ترین تیم آسیا در سال ۲۰۲۰ است، در این فصل بدون حضور هواداران خود، نتایج جالبی در بازی های خارج از خانه گرفته و قرار گرفتن این تیم در رتبه چهارم جدول رده بندی، مدیون امتیازات کسب شده در بازی های خارج از خانه است.

بررسی بازی های تراکتور در این فصل از رقابت ها، موید آن است که این تیم در مجموع ۱۲ بازی که تاکنون انجام داده در ۶ بازی در وضعیت میزبان بوده و در ۶ بازی دیگر به عنوان تیم مهمان وارد زمین شده است؛ نکته جالب در این پیکارها، برتری امتیازی تراکتورهای در بازی های خارج از خانه و یا مهمان نسبت به بازی های خانگی و در مقام میزبان می باشد.

تیم تراکتور در مجموع ۶ بازی که در تبریز و به عنوان میزبان انجام داده، تنها یک برد داشته که در هفته هفتم مقابل پیکان و با نتیجه ۳ بر یک رقم خورده است؛ این تیم در سایر بازی های خانگی ۲ باخت مقابل سپاهان و استقلال و ۳ تساوی برابر نفت مسجد سلیمان، فولاد و شهر خودرو کسب کرده و از مجموع ۱۸ امتیاز ممکن بازی، تنها ۶ امتیاز به دست آورده و ۱۲ امتیاز را از دست داده است.

تراکتوری ها برخلاف بازی های خانگی، در بازی های خارج از خانه خطرناک تر ظاهر شده و از مجموع ۶ بازی خارج از خانه، چهار برد مقابل تیم های مس رفسنجان، ماشین سازی، ذوب آهن و گل گهر کسب کرده و در مصاف با نساجی مساوی شده و تنها مقابل نفت آبادان تن به شکست داده است.

تراکتور در بازی های خارج از خانه ۱۳ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن بازی ها را کسب کرده و تنها پنج امتیاز از دست داده و به لطف همین امتیازهای کسب شده در بازی های خارج از خانه، هم اکنون با ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی جای گرفته است.

بدون شک اگر کادر فنی و بازیکنان این تیم بر روی امتیازات بازی های خانگی نیز تمرکز  و خط دفاعی خود را مستحکم و ارتباط خط میانی با حمله را تقویت کنند، تراکتور در پایان فصل می تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد، اما اگر امتیاز بازی های خانگی را به راحتی از دست بدهد حتی امتیازات بازی های خارج از خانه نجاتگر این تیم نخواهند بود.

تیم تراکتور با هدایت مسعود شجاعی، در پایان هفته دوازدهم با ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته و در ادامه رقابت ها، پذیرای آلومینیوم  اراک خواهد بود.

این بازی یازدهم بهمن ماه جاری و از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در تبریز برگزار می شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.