8
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

تخصیص بیش از ۶۵۰میلیاردتومان اعتبار برای خط آهن بستاد آباد–تبریز

  • کد خبر : 13067
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
تخصیص بیش از ۶۵۰میلیاردتومان اعتبار برای خط آهن بستاد آباد–تبریز
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تلاش می‌کنیم پروژه احداث خط آهن بستان آباد به تبریز در شهرک خاوران تا قبل از پایان دولت به بهره برداری برسد

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا جواد رحمتی در حاشیه بازدید از پروژه احداث خط آهن بستان آباد به تبریز در شهرک خاوران، اظهار کرد: برای این پروژه در سال جاری ۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار درنظرگرفته شده بود، اما تاکنون بیش از ۶۵۰ میلیارد برای آن تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم که زیرسازی این پروژه حداکثر تا دو ماه آینده تمام شود، ادامه داد: روسازی و ایستگاه این خط آهن در خاوران نیز تا پایان اردیبهشت آینده به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه برای ایستگاه فعلی تبریز هنوز تصمیمی گرفته نشده است، اما اصرار ما این است که این خط آهن زیرسطحی باشد، اضافه کرد: اجرای روسطحی این پروژه جلوی توسعه استان را می‌گرفت و به همین دلیل ما با اجرای روسطحی مخالفت کردیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رحمتی با بیان اینکه سعی می‌کنیم ایستگاه بین خاوران و ترمینال هم برای قطار تبریز-میانه و هم برای حمل و نقل درون شهری استفاده شود، افزود: این فاصله به عنوان ابتدای خط ۳ و انتهای خط ۲ مترو به صورت رینگ وصل و توسط ریل باس پوشش داده می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.