11
شهردار منطقه 4 تبریز عنوان کرد:

خانه‌پارک ستارخان، پروژه هویتی در محدوده تاریخی شهرداری منطقه۴ تبریز

  • کد خبر : 13002
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
خانه‌پارک ستارخان، پروژه هویتی در محدوده تاریخی شهرداری منطقه۴ تبریز
شهردار منطقه 4 تبریز از تصویب خانه‌‌پارک ستارخان در کمیسیون ماده پنج شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۴ تبریز، اکبر امجدی با اعلام این خبر اظهار داشت: خانه‌پارک ستارخان در بافت تاریخی شهرداری منطقه ۴ تبریز، محدوده ارزشمندی است که در قالب یک مجموعه فرهنگی و هویتی، در برنامه عمرانی منطقه لحاظ شده است.

وی اضافه کرد: کلیات این پروژه با پیگیری شهردار محترم، در کمیسیون ماده پنج شهرداری تبریز تصویب شده و اجرای آن مورد تاکید استاندار محترم آذربایجان شرقی است.

امجدی با بیان این که ٢١ واحد فرسوده در محدوده اجرای خانه پارک ستارخان واقع شده است، افزود: خوشبختانه در همین ابتدای کار، توانسته‌ایم چهار واحد را تملک کنیم و امیدواریم با بودجه‌گذاری مناسب، سایر بخش‌ها را نیز با توافق مالی مناسب، تملک کنیم.

شهردار منطقه ۴ تبریز ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قصد داریم به لطف خدا، عملیات اجرایی را توام با برنامه تملک پیش ببریم تا به امید خدا در فصل عمرانی سال آینده، اجرای این پروژه را با شتاب هر چه بیشتر عملیاتی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر خانه تاریخی ستارخان، فضای مفرح پارک، به همراه بخش‌های فرهنگی و جنبی، چشم‌انداز خانه‌پارک ستارخان است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.