7

ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری مرند از سرگرفته می‌شود

  • کد خبر : 13049
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری مرند از سرگرفته می‌شود
فرماندار ویژه مرند گفت: عملیات ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان که به دلیل برخی مشکلات راکد مانده بود پس از ۱۳ سال از سرگرفته می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا،  داود گرشاسبی روز دوشنبه در حاشیه جلسه رفع موانع ساخت این ورزشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های مسوولان و مدیران استانی و کشوری و با همکاری مسکن و شهرسازی، ورزش و جوانان، شهرداری و مالک زمین مورد تعارض، مشکل و مانع ساخت این ورزشگاه برطرف شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اعتبار تخصیص یافته یک میلیارد ریالی برای این طرح در سال ۹۹ محقق شده است، از این رو  می توان برای شروع عملیات ساخت این طرح، قدم های موثری برداشت.

معصومه پاشایی نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای ساخت این ورزشگاه هزینه های صرف شده که برای جلوگیری از هدر رفتن آن، همه مسوولان باید تلاش کنند.

جلسه رفع موانع ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری شهرستان مرند با حضور فرماندار شهرستان ویژه مرند، نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل مسکن و شهرسازی و ورزش و جوانان در محل فرمانداری مرند برگزار شد.

ورزشگاه پنج هزار نفری مرند در سال۱۳۸۵ کلنگ زنی شد که به دلیل وجود معارض نیمه کاره مانده بود. قرار است فاز نخست این ورزشگاه با ظرفیت یک هزار نفری اجرا شود.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.