7
استاندار آذربایجان شرقی:

تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری با در نظرگرفتن منافع مردم انجام شود

  • کد خبر : 13083
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری با در نظرگرفتن منافع مردم انجام شود
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تعرفه عوارض محلی به صورت مستقیم با زندگی شهروندان ارتباط دارد، گفت: تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری باید در چارچوب قانون و با در نظر گرفتن منافع مردم و اصول کارشناسی انجام شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا محمدرضا پورمحمدی در نشست بررسی تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: در تصویب تعرفه عوارض محلی، نظرات همه ذی‌نفعان باید لحاظ شده و از اصول علمی و کارشناسی در این زمینه استفاده شود.

وی افزود: در عین حال که باید از تجارب شهرهای دیگر در تصویب تعرفه عوارض محلی استفاده کنیم، باید توجه داشت که شرایط توسعه شهرها متفاوت است و باید ظرفیت‌ها و محدودیت‌های توسعه شهری در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بخشی از درآمدهای شهرداری از محل عوارض محلی است، افزود: خوشبختانه شورای شهر تبریز در تصویب تعرفه‌های عوارض محلی نگاه منطقی داشته و هیأت تطبیق مصوبات شورا نیز باید بحث‌های کارشناسی را در این زمینه جدی بگیرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر تأمین نظر سازندگان و انبوه‌سازان مسکن در تصویب تعرضه عوارض محلی تأکید کرد و گفت: با توجه به نقش اثرگذار صنعت ساختمان در رونق اقتصادی، تعرفه عوارض محلی باید به گونه‌ای باشد که موجب رکود در این صنعت نشود.

در این جلسه که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار تبریز، شهردار و رئیس شورای شهر تبریز، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری و رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن استان حضور داشتند، درخصوص نحوه تدوین و تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۰ بحث و بررسی شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.